alex_89_p Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 "Identiteten til «The Stig» er avslørt" http://www.kjendis.no/2009/01/14/kjendis/top_gear/jeremy_clarkson/bbc/4375391/ - Ja, ****(4) ********(8) ER The Stig, men ikke si det til noen, skal en høytstående BBC-sjef ha innrømmet overfor News of the World. Luis(4) Hamilton(8)...? Har alltid hatt en liten anelse om at det har vært han. Med tanke på at han (Luis) kjørte 0,7 sek tregere enn The Stig på testbanen var det vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Ligger jo en debatt på facebook om hvem som er the stig.. Her har han du nevnte også blitt nevnt, men nedstemt.. :p http://en-gb.facebook.com/topic.php?uid=9994583205&topic=5257 Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 For det første kunne jo Lewis aldri fått til dette i praksis så lenge han kjører aktivt F1, de gutta der har for mye å gjøre til å kunne stikke av for å spille inn Top Gear hver uke.. For det andre har vel Lewis og The Stig blitt sett sammen flere ganger, også relativt nylig. Det kan selvfølgelig ha vært en fake Stig for å stoppe eventuelle rykter, men selv har jeg null tro på at det er Lewis som befinner seg bak hjelmen. Edit; og for det tredje har jo faktisk BBC gått ut flere ganger og sagt at de aldri kommer til å bekrefte The Stigs identitet. Edit: og for det fjerde har jo News of the world lagt ut det de hevder er et bilde av The Stig med visiret oppe, http://www.newsoftheworld.co.uk/news/124186/Top-Gears-Stig-unmasked.html. Ser ikke ut som Lewis, spør du meg.. ...og for det femte tar Kjendis.no feil når de skriver at Stig har kjørt F1, i den opprinnelige artikkelen som de har .. sitert/oversatt .. står det jo at han nesten kom til F1. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Trodde det var avklart at "The Stig" er flere personer..? Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 - Ja, ****(4) ********(8) ER The Stig, men ikke si det til noen, skal en høytstående BBC-sjef ha innrømmet overfor News of the World. Luis(4) Hamilton(8)...? Har alltid hatt en liten anelse om at det har vært han. Med tanke på at han (Luis) kjørte 0,7 sek tregere enn The Stig på testbanen var det vel. Det sitatet fra BBC avkrefter at det er Hamilton, da fornavnet hans ikke har fire bokstaver :rolleyes: Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Trodde det var avklart at "The Stig" er flere personer..? Blir ikke det litt dumt? da blir det jo forskjellige rundetider osv.. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 The Stig er flere personer, men ikke på selve banekjøringen til TG. F,eks var det svensken Dan Lang som hoppa utfor skihoppet i Lillehammer. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Det får du spørre Top Gear om. Men om det er personer som har ca likt med erfaring osv, så skal det ikke være så mye forskjell. Da utgjør vindretningen mer.. Edit: Så Viking hadde postet mens jeg skrev.. Og jo, det er vel flere personer som kjører Top Gear's banekjøring. F.eks: Noen ganger kan du legge merke til at det er en hvit person som kjører, men det har vært en eller to ganger der man har sett mørk hud i nakken på "The Stig" Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Trudde alle visst at det var Ben Collins jeg.. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 F.eks: Noen ganger kan du legge merke til at det er en hvit person som kjører, men det har vært en eller to ganger der man har sett mørk hud i nakken på "The Stig" Seriøst? Dette har jeg aldri sett. Den eneste gangen en mørkhudet person har kjørt rundetider for Top Gear var vel da 'The African Stig' kjørte i Afrika-episoden? Forøvrig står det en del info på wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/The_stig http://en.wikipedia.org/wiki/The_stig#Identity Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Synest det bilde med visiret oppe så redigert ut jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 OK, OK..! Det er meg:hello: Faan nå kommer clarkson til å vri hue av meg på mandag. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 OK, OK..! Det er meg:hello: Faan nå kommer clarkson til å vri hue av meg på mandag. tvilsomt da de har pause i innspillingen =) Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 tvilsomt da de har pause i innspillingen =) Syns godt han kan vri huet av han uansett jeg! :hello: Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Synest det bilde med visiret oppe så redigert ut jeg! Skulle si det samme! Så ut som en dårlig Photoshop... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg