Auda Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 http://www.dinside.no/801546/the-stig-er-avslort Og ferdig med den saken... :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K_Duck Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Katten er ute av sekken. Men, om man skal være pedantiske har jo fanmiljøet rundt Top Gear (i.e. FinalGear) vært klar over dette noen år. Dét, og som det ble nevnt før her - Stig er nok flere personer, da BC er en opptatt mann og ikke alltid har anledning til å stille opp for BBC. (Selv var jeg alltid en tilhenger av oppfatningen om at The Stig er en maskin laget av stempler og kjølekanaler, med olje i stedet for blod. Jaja... =/ ) Siter '98 9-5 2.0T - steg1 '09 MB E200CDI (lnr W41) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Ja, men det er ei god stund siden jeg har fått noen tlf nå.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Sånn...da fant jeg endelig tråden :D Nyheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Dvs: Var en tråd her på Stripa om The Stig...men fant den ikke i farta. Men nå er det altså klart... The Stig er Michael Schumacher :) Filmsnutt med nyheten "In Sunday's show, Clarkson quizzed Schumacher about some of the rumours, asking: "Are you illegal in 17 US states?" Schumacher, who was Formula One world drivers' champion seven times, replied: "No, it's much exaggerated. It's only nine." http://uk.news.yahoo.com/21/20090621/tuk-top-gear-s-stig-is-finally-unveiled-6323e80.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Schumaker er ikke den ekte Stig. Og de kommer aldri til avsløre identiten hans på showet. Det blir bare feil. De fleste fans av Top Gear vet allere hvem som 99% er The stig, eller har vært det. Her er hva jeg skrev på annet forum angående saken: Presented by: Jeremy Clarkson James May Richard Hammond And The Stig. Special guest star: Michael Schumaker. The Stig ble intervjuet for en god stund siden, da snakket han flytende engelsk. Det gjør ikke Schumaker. Jeg tror fortsatt at Ben Collins er den virkelige Stig, eller har vært det en god stund. Feks, i sikkerhetsrapporten angående krasjet til Hammond, så var han oppført som rådgiver/sjofør. Det er sikkert bare et PR-stund siden det var en rå Ferrari som ble testa rundt banen. Og uansett, måten de kødda med det på slutten er vel bare nok et tegn på at de aldri vil si hvem den ekte Stig er. Det blir bare feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg