Turbotveit Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Har hatt litt problemer med gangen på volvoen. bilen stoppet og eg koblet ut kaldstartdysa, sida har den gått. Men no er problemet kommet litt tilbake. Så tenkte eg skulle sjekke lufttemperaturgivaren/sensoren. Men kan noen sei meg hvor den sitter.?? Fekk nemmelig feilkode på den. Noen som kan hjelpe med det. Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Hvilken bil/motor er det snakk om? På B230ET sitter den i trykkrøret etter intercooleren, men siden du snakker om feilkoder, er det vel kanskje FK/FT? Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotveit Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Volvo 740 1991 regina system B230f Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg