NiCco Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Hei! Noen flere som fikk telefon fra If idag? Det var en kar som ringte meg og lurte på hva om jeg synes om deres priser på bil forsikring. Sa da hva jeg mente om dem, att de er utelukket ved neste bilkjøp pga prisen de opererer med og att hver gang jeg ringer møter jeg negative selgere, blandt annet en som lo av muttern når jeg fikk henne til å høre på en sierra cosworth i hennes navn! Da sa han att det var derfor han ringte, for å lodde stemningen på unge bilkjøpere og høre dems meninger! Så kanskje er dette ett tegn på kommende vel vilje fra If? Håper det iallefall..... Hilsen Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 har du hørt om uttrykket "keep on dreaming"?? trur du kan ta den tanken der med ei stor klype salt..hehe forsikring er noe som skal skremme oss under 55 til å kjøpe bil det.. har alltid (hvertfall en goood lang stund) hvert sånn..og det kommer nok å fortsette oxo!! sorry å måtte skuffe... men seff..lov å håpe!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Skulle ønske de ringte meg jeg:) da skulle de få hørt:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Meg og..... Ikke veldig fornøyd med de... Og hatt Gjensidige et år nå men økte prisen 5000,- ca siden jeg ringte og hørte om pris i vår, etter å ha krasjet med den bonusen jeg får nå ved forfall.... Så bytta til Vital skade. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 if har ringt meg hvert år siden 99.. hver gang har jeg klaget på priser osv.. men får ingen respons.. derfor har jeg byttet til gjendidige nor og sparte endel på audi`n.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 IF bestemte seg for å øke forsikringa mi litt... For en uke siden gikk den opp med 10500kr... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by swidish vr6 IF bestemte seg for å øke forsikringa mi litt... For en uke siden gikk den opp med 10500kr... Saksøk! Skift! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by swidish vr6 IF bestemte seg for å øke forsikringa mi litt... For en uke siden gikk den opp med 10500kr... hvis du sender meg litt info på pm kan jeg få "noen" til å titte på saken. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 dem har ringt til meg og... og da fikk dem høre hva jeg mente om den saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 De må gjerne ha undersøkelse hos meg også, hadde vært greit å få avreagert litt... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 IF ville kje ha meg som kunde ein gong p.g.a det va ein "16v Polo".. konne trodd det va et dyr av ein maskin ! (dette var når jeg fylte 18 år).. å if skulle ha mer på pappe sitt navn med 70% bonus enn ka eg fekk hos gjensidige.. (betale 10k på 16000km.. IF kan dra te helvete på fint norsk Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Har bare positive erfaringer med IF... Lave priser, topp service og personlig oppfølging. Har en fast kundebehandler som jeg forholder meg til, som vet hva det dreier seg om.... Da jeg skulle forsikre Volvo 360'n ble han gira og fortalte om alle 360'ene han hadde sladdet istykker. Fortalte også hva jeg burde gjøre med motor etc for å få litt mer ut av den.....morro. Gjensidige derimot har jeg ikke god erfaring med. Frekke kundebehandlere, dårlig service og høye priser. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by Överladdaren Har bare positive erfaringer med IF... Lave priser, topp service og personlig oppfølging. Har en fast kundebehandler som jeg forholder meg til, som vet hva det dreier seg om.... Da jeg skulle forsikre Volvo 360'n ble han gira og fortalte om alle 360'ene han hadde sladdet istykker. Fortalte også hva jeg burde gjøre med motor etc for å få litt mer ut av den.....morro. Gjensidige derimot har jeg ikke god erfaring med. Frekke kundebehandlere, dårlig service og høye priser. Har opplevd det motsatte av det du forklarer her. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by RS-burner'n Har opplevd det motsatte av det du forklarer her. Jeg oxo. Kommer veldig ann på personen man møter. Noen er ålreite andre ikke. Og pris kommer jo ann på alder, bil og bosted. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by RS-burner'n Har opplevd det motsatte av det du forklarer her. Me too.... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg