Gå til innhold

telefon fra If?

Ranger emnet

NiCco

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen flere som fikk telefon fra If idag? Det var en kar som ringte meg og lurte på hva om jeg synes om deres priser på bil forsikring. Sa da hva jeg mente om dem, att de er utelukket ved neste bilkjøp pga prisen de opererer med og att hver gang jeg ringer møter jeg negative selgere, blandt annet en som lo av muttern når jeg fikk henne til å høre på en sierra cosworth i hennes navn!

Da sa han att det var derfor han ringte, for å lodde stemningen på unge bilkjøpere og høre dems meninger! Så kanskje er dette ett tegn på kommende vel vilje fra If? Håper det iallefall.....

Hilsen

Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du hørt om uttrykket "keep on dreaming"??

trur du kan ta den tanken der med ei stor klype salt..hehe

forsikring er noe som skal skremme oss under 55 til å kjøpe bil det.. har alltid (hvertfall en goood lang stund) hvert sånn..og det kommer nok å fortsette oxo!!

sorry å måtte skuffe...

men seff..lov å håpe!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IF ville kje ha meg som kunde ein gong p.g.a det va ein "16v Polo".. konne trodd det va et dyr av ein maskin !

(dette var når jeg fylte 18 år).. å if skulle ha mer på pappe sitt navn med 70% bonus enn ka eg fekk hos gjensidige.. (betale 10k på 16000km..

IF kan dra te helvete på fint norsk

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare positive erfaringer med IF... Lave priser, topp service og personlig oppfølging. Har en fast kundebehandler som jeg forholder meg til, som vet hva det dreier seg om....

Da jeg skulle forsikre Volvo 360'n ble han gira og fortalte om alle 360'ene han hadde sladdet istykker. Fortalte også hva jeg burde gjøre med motor etc for å få litt mer ut av den.....morro.

Gjensidige derimot har jeg ikke god erfaring med. Frekke kundebehandlere, dårlig service og høye priser.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Har bare positive erfaringer med IF... Lave priser, topp service og personlig oppfølging. Har en fast kundebehandler som jeg forholder meg til, som vet hva det dreier seg om....

Da jeg skulle forsikre Volvo 360'n ble han gira og fortalte om alle 360'ene han hadde sladdet istykker. Fortalte også hva jeg burde gjøre med motor etc for å få litt mer ut av den.....morro.

Gjensidige derimot har jeg ikke god erfaring med. Frekke kundebehandlere, dårlig service og høye priser.

Har opplevd det motsatte av det du forklarer her.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider