Gå til innhold

Golf V front og div..

Ranger emnet

daniel88

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at jeg har anskaffet meg en golf 5 1.9tdi sportline 04 mod for et par mnd siden.

Klarte å ta frontfangeren på den så må ha ny. Trenger tips til ny ny frontfanger jeg kan sette på. Skal jeg bare prøve å få tak i en original en, eller gti front? Trenger tips, hva vil se best ut? :)

Trenger også tips til felger, soting, chip, senking osv :)

Ny i forumet her så vet ikke hvordan jeg legger til bilde :P Men det kommer vel etterhvert..

Mvh Daniel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den gamle orginal fangeren helt kaputt?

Hvis det lar seg reparere ville jeg gjerne prøvd å "cleane" den og få den lakka opp igjen. Blir ganske tøft.

Hvis ikke kan du også bytte til GTI/Jetta eller R32 front fanger.

Alt etter hva lommeboka sier.

Felger finnes det tusevis av alternativer, men mye pent av orginalhjul. "Karthoum" liker jeg godt.

Se utvalg av orginalhjul hos http://oempl.us/index.php?main_page=index&cPath=31

Soting; ville gått for lys type rundt hele eller kanskje mellom grad på bakruta.

Chip, BSR. Gir deg 150hk og 365nm.

Gå for et coilovers senkesett. Har du muligheten til å justere etter behov og hjul. KW var.2 FX Silverline X etc ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som lakkerte, laget en bit i metall som ble sveiset inn. På baksiden ser det helt orginalt ut.

Fangeren ble plastsveiset på samme måte. De har grillen på NBS

Deilig front på den bilen din må jeg si :)

Tror nok det ville latt seg gjøre å fikset den. Selve grillen nede er sprekt endel da ? Pluss at det er 2 5-10cm sprekker ellers i frontfangeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...