Helene B Skrevet Desember 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by HondaGirl Hehe, der hadde jo selv JEG greid å parkere He He... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by zibbit legg heller ut bilde av degselv ta det fra meg..hu ser bra ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by The cowboy ta det fra meg..hu ser bra ut ;) Ingen ser bra ut før det motsatte er bevist.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by Helene B Hvis du er nysgjerrig på åssen jeg ser ut, så er det bare å se etter en Rød Fiesta XR2 i Ski.. :D Jeg så deg i Ski i formiddag. Fått på hjulkapsler også ser jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Desember 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by Jens Jeg så deg i Ski i formiddag. Fått på hjulkapsler også ser jeg :D He he.. Ser litt bedre ut i hvert fall med det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 lollol Flott parkeringsplass da ;):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkis Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Husker du din egen mailadresse? fjdsnfksdnfksd@no.msnusers.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by funkis Husker du din egen mailadresse? fjdsnfksdnfksd@no.msnusers.com Det er ikke mail adressen min.. Bare en side hvor jeg kunne legge bilder ut på nettet!! Men hvis det hadde vært det, så tror jeg ikke at jeg hadde klart å huske den .. he he :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 dama mi er faktisk knallgod til å parkere.. dette kommer av at hun har jobbet i hjemmesykepleien og lukeparkert masse hver eneste dag..:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 dama mi kan kun parkere i grøfta... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by Kjetilr dama mi er faktisk knallgod til å parkere.. dette kommer av at hun har jobbet i hjemmesykepleien og lukeparkert masse hver eneste dag..:) nå har kje damå fått lappen ennå men ein ting kan væra sikkert.. hu ska aldri parkera med sommar felgane jaffal violin Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg