selythia Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Heisann godtfolk! La nylig merke til at jeg hadde en liten "runding" med minimale riper på mitt venstre speil, kan ikke kjenne ripene hvis jeg gnir litt med neglen, så de er ikke noe dype i det hele tatt, Og når jeg ser på speilet fra et annet synspunkt vises ikke ripene i det hele tatt. Antaglig vis har ripene kommet i vinder da jeg har skrapa av speilet, mulig at noe mikroskopisk har vært på speilets overflate og forårsaket ripene. Men til saken: Er det noen som har noen form for erfaring hvordan man fjærner slike riper? Takk på forhand:) Beklager at jeg ikke hadde et bilde og vise dere, prøvd og forklare dette så godt som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Uten at jeg har erfaring med området: http://www.properautocare.com/polishglass.html Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg