Gå til innhold

Golf 2.0 Tdi

Ranger emnet

Endresen2

Anbefalte innlegg

Har en golf mk5 2.0 Tdi som jeg skal oppgradere litt.

Har bestilt en pioneer avic-f700bt spiller som jeg får i morgen:D Gleder meg til å få installert en skikkelig spiller !

Planene er også å få gjort noe med bilen utenfor, tenkte på:

Tonede ruter

Nye felger til sommeren

Kanskje R32 baklykter og senking, får se litt på det etterhvert :)

Kommer bilder av bilen og montering av pioneer spilleren i morgen !

;)

Oppdatering 18.01.2009:

Her er noen bilder av bilen for og etter polering

Før:

26b5476f9354478885aadbf76804c01e.jpg

Etter:

14253b9e17234bc8926487c0cd242701.jpg

942e8d05f74e49a29a11c8d19587c150.jpg

9e1108c83e824a9cbddf35c0c1adba9f.jpg

Demontering av orginal spilleren:

01328823d3fc449c88a0bee1924e56c9.jpg

bb0fc5ec42e146a8aba0514341a88744.jpg

Har ikke fått montert pioneer spilleren enda men kommer med bilder av monteringen snart !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte så må rød og gul ledning kobles om hverandre for at anlegget skal slås av eller for at det skal huske kanalinnstillinger. Forsøk dette. Typisk Pioneer og Sony gjengangerproblem.

Dette måtte jeg gjøre for at spilleren i det hele tatt skulle skrus på, for den gule ledningen skulle ha konstant strøm, og nå vil den ikke slå seg av. Vet hva som er problemet men vet ikke hvordan jeg kommer meg til tenningen og får koblet det.

Ser du har noe verktøy liggende oppå dash'en som ligner på verktøy(av plast) som er beregnet for demontering av interiør deler. Stemmer det? Hvor har du evnt. kjøpt dette verktøyet?

Det stemmer det ja, funket utmerket. Er kjøpt på Jula og finnes på avdeling for bilstereo. Er en pakning med 5 blå plastikk verktøy med litt forskjellig vinkel og tykkelse :) Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte en Pioneer avic D3 i golfen min for et pr uker siden og jeg kjøpte et ledningsnett tilpasset pioneer hos Møller ryen. Var bare "plug and play" med antenneforsterker og tilkobling til styrestrøm og speedsensor.Var dyr synes jeg (over 1000 kr ) men jeg er bare så jævlig lat;-)Tok vel ca 3 min å koble.

X: ca 50 motoriserte kjøretøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han som solgte det til meg sa at han hadde den overgangen nå også i ettertid. Men siden jeg ikke hadde ratt kontroll mente han det var den billigste løsningen å kjøpe denne adapteren som jeg måtte koble til jord og tenningstrøm. Har til slutt fått dette til og spilleren fungerer flott :D

Vurderer 19" RS4 felger til sommeren. Noen innspill her? Må jeg ha senk hvis jeg skal ha 19 tommer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ha senk ja, ser litt teit ut hvis du ikke senker. Kjøpe gjerne noe annet enn RS4 felger og, det er jo noe gud og hvermann har

Eibach Sportline 50mm senking er et meget godt kompromis mellom kjørbarhet, komfort og høyde på vintern

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider