Gå til innhold

Audi 2.6l V6 vs. Volkswagen 1.9TDI

Ranger emnet

jondanir

Anbefalte innlegg

siden du vet litt om begge bilene,kanskje du kjenner eierene av begge bilene? Hvorfor ikke prøv bilen opp mot hverandre en gang.Slipper å gjette så mye da....

audien er min :) Har planlagt det, men da må det ikke være vinter og is ute. Så venter til sommeren ^^

Audi 100 2.6E Avant 1993mod

Subaru Legacy 1991mod (solgt)

Saab 900i 1989mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Altså, du monterte ei sportspotte? Dvs bakrepotta di ?

Jeg monterte en halvsats fra Simons, 2,5" fra katalysatoren min og ut. Et effektanlegg. Også har jeg en open air sats.

Jeg har ikke merka noe som helst effektløft i bilen min, går det samma som før. Bare at de lager litt mer lyd, og eksosen hjalp litt på responsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke å være slem osv, men er det bare jeg som blir litt flau på trådstarters vegne? :hellothere:

jeg sier bare det jeg er blitt fortalt av de jeg kjøpte det hos :) Jeg skal ikke si "slik er det". Som sagt, jeg sier bare det jeg er blitt fortalt.

Sier de det øker med 5hk, så regnet jeg med at det gjorde det. Må jo beklage på det "sterkeste" hvis de løy ;)

Og jeg synes egentlig enkelte går litt OT med om det øker med 1hk eller 100hk :P Det er bare å si golf eller audi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det er superteit å forvente at det og det gir den og den effektøkningen. Hva med årevis med forskjellige sjåfører, temperaturer, turtall osv da? Tror de fleste av oss er heldige om vi faktisk har den effekten fabrikant oppgir NY motor skal yte.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det er superteit å forvente at det og det gir den og den effektøkningen. Hva med årevis med forskjellige sjåfører, temperaturer, turtall osv da? Tror de fleste av oss er heldige om vi faktisk har den effekten fabrikant oppgir NY motor skal yte.

jada, jada... superteit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offtopic, men husk at trimming av motorer uten turbo pleier å koste rundt 1000kr per hk, grovt regnet. Pluss det faktum at motoren er gammel, og ikke lenger yter som ny. Menmen, tror uansett golfen drar fra i starten,grunnet momentet og mindre vekt.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider