zachariassen Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 noen som vet hvor jeg kan få tak i billig senkefjærer med tüv pappirer? og er det mye som må gjøres for å senke? stille på ting og styre...? Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 hvis du bruker søkefunksjonen, er det en del tråder om det der her;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 4hjulkontroll er lurt .....og påkrevd sat lysjustering hvis du ska ha det i vognkort Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milman123 Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 + eventuell etterjustering av lastavhengighets ventil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Jeg fikk nylig godkjent mitt senkesett, trengte tuv papirer og hjulstillings kontroll med papirer som sier at stillingene er innenfor det de skal være, Jeg ringte først til biltilsynet og de sa ingenting om lysstilling, og de sa heller ingenting om det når jeg var hos de, så er litt rart at mange sier det er et krav? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 noen som vet hvor jeg kan få tak i billig senkefjærer med tüv pappirer? og er det mye som må gjøres for å senke? stille på ting og styre...? Billigste jeg fant som leveres med Tüv var her. Koster 998,- til de fleste biler. http://www.eiker.no/Default.asp?CatID=1265 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Billigste jeg fant som leveres med Tüv var her. Koster 998,- til de fleste biler. http://www.eiker.no/Default.asp?CatID=1265 Takk=) det var svaret sitt det tenker jeg=) har forresten samme felger som du har på bildet ditt=) de er steintøffe Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Jeg fikk nylig godkjent mitt senkesett, trengte tuv papirer og hjulstillings kontroll med papirer som sier at stillingene er innenfor det de skal være, Jeg ringte først til biltilsynet og de sa ingenting om lysstilling, og de sa heller ingenting om det når jeg var hos de, så er litt rart at mange sier det er et krav? lysjustering skal egentlig være et krav men trur de slurver litt med det:titties: Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg