Gå til innhold

Pioneer DEH-P9600MP spiller klikker (vil ikke åpne seg til den andre skjermen)

Ranger emnet

Glema

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et problem med pioneer spilleren. Den vil liksom ikke åpne seg og vise skjerm to uten at den slår seg av, og når det skjer så blir den stående og slå seg av og på mens den går ca halvt ned. Det stopper når jeg trykker på OPEN knappen igjen slik at bare hoveddisplayet vises. Det har funket før, men dette probleme oppstod på onsdag. Dårlig forklart men, men...

Noen som har hatt lignende problem eller vet en løsning på mitt?

Takker for svar.

Her er noen bilder før den "klikka"

DSC01210.jpg

DSC01241.jpg

Illustrasjon.

DEH-P9600MP.jpg

Video med spilleren når den slår seg av.

th_MOV01270.jpg"]th_MOV01270.jpg[/url]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er tydligvis ett problem på disse spillerne.. kompis av meg har samme spillern med samme problem som deg... jeg har ikke kikka på spillerne hans enda men skal gjøre det i nærmeste framtid.. kan gi en lyd om hva jeg finner ut.. kan virke som dårlig kontakt i spilleren for min del... er jo en gammel spiller så blir jo slitt kontaktpunktene etter hvert..

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er tydligvis ett problem på disse spillerne.. kompis av meg har samme spillern med samme problem som deg... jeg har ikke kikka på spillerne hans enda men skal gjøre det i nærmeste framtid.. kan gi en lyd om hva jeg finner ut.. kan virke som dårlig kontakt i spilleren for min del... er jo en gammel spiller så blir jo slitt kontaktpunktene etter hvert..

Det hadde vært flott å får høre vis du fant ut noe på kompisen din sin spiller. Dårlig kontakt.. va må jeg gjøre får å fikse det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider