Gå til innhold

Satans veivesen og idiotiske Politikere.. vi trenger HJELP!!!!

Ranger emnet

Bead-lock

Anbefalte innlegg

angry2 angry2 angry2 angry2 angry2

Da driver veivesenet med sin kampanje om å trenere utbyggingen av ny 4 felt E-18 og utbedring av allerede utarbeided planer på å forbedre 4 viktige kryss på E-18 Gjennom Bamble...i Telemark

ALLE som har veien for bi her på sommeren vet at KØEN starter her...

A kjøringen til ferieplassen Valle er beryktet, denne vil nå Veivesenet bygge T-kryss på..

IKKE en planfri løsning som gjør at biler og myke trafikkanter kan ferdes på veien uten fare for liv og helse...

Vi trenger DIN støtte på sidene til http://www.ta.no

http://taplakaten.no/-/bulletin/show/214451_aksjonsgruppas-kryss-for-dyrt

Vi må få dissa Statsansatte tullingen til å forstå at vi nå mener alvor...

Så HJELP oss.... og skriv DIN mening!

Med vennlig Hilsen en av brukerene av DØDS veien....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker den veien i helgene jeg.. det er sjukt med kø og kaos, men en stor grunn til det er klovner som ikke tør å holdre fartsgrensene! Men støtte er opp allikevel da det er mye ulykker.

Det som er imponerende er jo at dem har satt fartsgrensa NED!!!!!! fra 80 til 70, veit ikke om jeg skal le eller grine, men alt som er assosiert med bil og regler i det landet her er jo LATTERLIG, blir jo regelrett flau over at dem er sinnsyke i hue. Klarer ikke å planlegge, bare bygge litt her og der og halvgjort arbeid osv.angry2

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare tull å bygge om, gjør som de forbanna idiotene gjør her oppe, sett ned fartsgrensen så går det så bra tror de forbanna fehodene.

Fatter ikke hvorfor de ikke setter av mere penger til veibygging. Jeg har 10cm(!!!!!) dype spor i vegen når jeg kjører hjen og dette er på E6.... En annen vei har krevd 3 liv hittil i år og 6 utforkjøringer og likevell blir det ikke gjort en dritt.

Dessuten syntes jeg at vi burde få mere av budskjettet som er beregnet på vei hit opp. Bare syting og klaging på dere forbanna søringer!!!

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare tull å bygge om, gjør som de forbanna idiotene gjør her oppe, sett ned fartsgrensen så går det så bra tror de forbanna fehodene.

Fatter ikke hvorfor de ikke setter av mere penger til veibygging. Jeg har 10cm(!!!!!) dype spor i vegen når jeg kjører hjen og dette er på E6.... En annen vei har krevd 3 liv hittil i år og 6 utforkjøringer og likevell blir det ikke gjort en dritt.

Dessuten syntes jeg at vi burde få mere av budskjettet som er beregnet på vei hit opp. Bare syting og klaging på dere forbanna søringer!!!

For noen år siden så fikk vi noen km med ny e18 her... da var det 90 KM/tog det var 3 felt med skiftende mulihet for forbikjøring...

Etter div ulykker og en haug dødsulykker så er det nå kun 2 felt og 70km/t og UP lker gjemsel, ikke få som har måttet tilføre staten penger og førarkort...:D

Har sett og hørt om de problemen det er der oppe med den veien..

Ikke noe morro å føle at myndighetene gir faen...

Men vi her nede skal sette igang ett prosjekt nå... så vi unge som bor i bilen og på nettet, vi skal klare å filleriste dissa slips huene...:thumb

Vi har en plan... som Egon sier...:m'm:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden så fikk vi noen km med ny e18 her... da var det 90 KM/tog det var 3 felt med skiftende mulihet for forbikjøring...

Etter div ulykker og en haug dødsulykker så er det nå kun 2 felt og 70km/t og UP lker gjemsel, ikke få som har måttet tilføre staten penger og førarkort...:D

Har sett og hørt om de problemen det er der oppe med den veien..

Ikke noe morro å føle at myndighetene gir faen...

Men vi her nede skal sette igang ett prosjekt nå... så vi unge som bor i bilen og på nettet, vi skal klare å filleriste dissa slips huene...:thumb

Vi har en plan... som Egon sier...:m'm:

Ja det er kjedelig når det skjer ulykker hele tiden.

Kan de ikke halvere lønna til de lobotomerte jævlene på stortinget å alle de politiker-jævlene som bare sitter på ræva og lover gull og grønne skoger? Da hadde vi jo hatt mere nytte av skattepengene våre...

Blir spennende å høre hva som skjer i fremmtiden.

-86 245 -Prosjektbilen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De setter ned fartsgrensene og klager over at folk kjører for fort.. kansje på tide de tar hintet og skjønner at vi ikke gidder og kjøre sakte :D

beste er vel og ha noen lapper på bok og kjøre 20km over grensa konsekvent :P

Og etter 8 priker på x antal år må man gå.....

-86 245 -Prosjektbilen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider