STIBOR Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Noen her som har peiling på det, og gjerne DaTax-systemet til Mamut? Jeg kan mitt fag, og det er ikke regnskapsføring... hvis noen har draget på det, ville jeg gjerne ha tatt et lass totale NOOB-spørsmål på PM.. de er så grenseløst basic for "those in the know" at jeg tør ikke legge de ut offentlig... men jeg vil gjerne lære uten å betale 5-6 000 + MVA for et kurs.. Tilogmed kursene sier de jo at "man bør ha litt erfaring med faget regnskap".. :shake ..og jeg har ingen positiv erfaring, ihvertfall.. Kall meg nerd.. :op: Send meg en pm med spørsmålene og epost adresse du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1582502 Den boka brukte vi på skolen nå. Den er ganske forklarende, så tror du ikke skal ha noe store problemer med å skjønne det mest grunnleggende du trenger. Den omhandler alt fra regnskapsføring/ feriepenger/skatt/moms og diverse. Små kapitler med tekst, så er det eksempler og arbeidsoppgaver til hvert kapittel med fasit for de fleste oppgavene bakerst. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg