ninjaflipp85 Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Tenkte egentli på å selge bilen min , men etter at bilen jeg var intr i , ikke var så mye å samle på! Tenkte jeg at jeg skulle fikse litt s40n.. Da tenkte jeg at jeg trenger ny grill , nye lykter + div... Men så var det hvilke lykter man skulle satse på! Blac rim som folk snakker så varmt om? eller disse audilook lyktene? Vil ha fete park lys på min bil , da volvo's standardpark lys er stygge som fy! Kan dere ikke komme med forslag , gjerne bilder? Viser her til audilook lyktene.. Hviken grill trenger jeg isåfall? Er dette en HEL lampe? Der binkers er inkl ? Devilseyes ala audi : http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DLVOK03&vg=&vgpath= http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DLVOK03J&vg=&vgpath= Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Med denne grillen kanskje? Eller blir dt for mye? Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Serriøst , er det absolutt ingen som har noen formening om temaet i det hele tatt? Det nekter jeg å tro! Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 eg skal svare eg.. facelift grill fra volvo (xc) og for all del.. dei lyktene hørre ikkje hima på ein volvo, syns di er ufattlig stygge, black rim fra volvo er penest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Hadde jo vært stilig å sett hvordan det blei. Man vet jo aldri , har du sett disse på volvo da? Bilde eller irl.. ? Ja XC grill blir det jo uansett , men lurte på hvilke lykter. Har ikke sett noen til dags dato med slike , bare disse blackrim , som forresten ALLE har :) Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 ligger noen bilder på realcar.no hvertfall, men blir liksom litt for mye "wannebe audi look", akkurat som angel eyes er til bmw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 moretta lykter da? http://www.realcar.no/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_pic.htm&$22301=VOS40104001 det er det få som har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 nei tror det blir dem devilseyes lyktene altså. Moretta så ikke bedre ut , vil prøve noe nytt når jeg nå har tenkt å få nye lykter! Vist ikke jeg liker dem, kan jeg jo bare selge dem! :) Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Nei nei nei nei! Ka bler d nesta?? Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Det var da veldig til negativitet til disse lyktene?! Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teresa Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Fant du slike Angel eyes? Jeg vil gjerne ha det, men har vært vanskelig finne til volvo (S40, 97-modell). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 En komois som har slike lykter på V40`n sin, Audi-look. de passer ganske bra på den bilen, riktignok, nylakka hvit og lav V40, med linsespredere med xenon, og han som eier bilen er kjempefornøyd, foruten at ene dioda lyser med kvart effekt og de dugger. Hadde ikke bilen hans ståt parkert kunne jeg sikkert trylla fram noen bilder, men tror det blir vrient nå. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg