Gå til innhold

DEFA warm-up system??

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

Kan noen forklare meg litt om dette?

Sånn som jeg skjønner det, er det et system som varmer opp motoren, og kupeen(?) sånn at den er god og varm til morningen?? Stemmer det?

Har ingen erfaring med dette, men ser det er mangen som skriver om at det er montert på bilene sine..

-Hva er det beste fordelene med defa?

-Hvor får man tak i det?

-Pris?

-Vanskelig og montere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by le0n

Kan noen forklare meg litt om dette?

Sånn som jeg skjønner det, er det et system som varmer opp motoren, og kupeen(?) sånn at den er god og varm til morningen?? Stemmer det?

Har ingen erfaring med dette, men ser det er mangen som skriver om at det er montert på bilene sine..

-Hva er det beste fordelene med defa?

-Hvor får man tak i det?

-Pris?

-Vanskelig og montere?

Komplett system varmer mnotoren og kupe, og lader batteri :) Alt til ønsket tidspunkt..

Bilradiospesialisten selger dette til bra pris.. se internet siden deres.

Enkelt å montere hvis du vet LITT om kabler og skruer :) Mye enklere enn et stereoanlegg vil jeg si.

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Komplett system varmer mnotoren og kupe, og lader batteri :) Alt til ønsket tidspunkt..

Bilradiospesialisten selger dette til bra pris.. se internet siden deres.

Enkelt å montere hvis du vet LITT om kabler og skruer :) Mye enklere enn et stereoanlegg vil jeg si.

Er det sånn tidinnstillinger på det da, for jeg vil ha bilen var om morningen men rekker ikke stå opp noe tideli og sette det på før jeg reiser for og si det sånn!! :)

Ellers takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by le0n

Er det sånn tidinnstillinger på det da, for jeg vil ha bilen var om morningen men rekker ikke stå opp noe tideli og sette det på før jeg reiser for og si det sånn!! :)

Ellers takk skal du ha :)

Ja en har klokke så du kan programmere den til å starte to ganger for dagen.. f,eks før og etter jobb.. Den er også så smart(?!) at den føler utetemp (innvendig avlesning også) og begynner da å varme bilen utifra behov.. Er det skikkelig kaldt så starter den tidligere enn når det er "varmt"..

Enig med kjetilr jeg da, men prisen er ikke sammenlignbar engang..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider