Anwo\ Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Golfen min går visstnok bare på 3 av 4 sylindre, og jeg sjekka litt under panseret i dag for å se om jeg fant noen synlige feil. Hadde ikke sett det hvis det ikke hadde vært mørkt ute, for pluggledning 1 og leningen som går inn til midten av fordeleren, så ut til å være statiske eller no. Hadde en kompis på besøk da, og han sa det var de to ledningene som var gåen. Noen som vet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakiim Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Leser jeg feil, eller forteller du at kompisen din har bekreftet hva feilen som du spør her om er fornoe?.. Tennpluggledninger, plugger, fordelerlokk, rotor er typiske slitedeler som ofte kan skyldes på når bilen fusker. Går den på 3 av 4 plugger, så må du nok skifte pluggledningene og pluggene (mekonomen.no) billigbillig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Pluggkablene kan måles med et multimeter (Ohm-meter). Husker ikke hva de skal ligge på, men det er vel over 2.000 eller 3.000 Ohm (3 kOhm) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg