audi_a4-1,8tq Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Er litt pinlig å spørre om dette, men siden jeg ikke har gjort det før, eller funnet noe her på BF som sier hvordan man gjør det, så må jeg spørre! Hvordan tar jeg av frontfangeren på min A4?:helpme: Har S4 fanger på, men er vel kanskje samme festa? Skal skifte til Forge resirk, å derfor må den av. -Ole Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 En skrue under hver av gitterene forran. Er umbrako skruer. Så må du bare presse fangeren litt ned å vri på de plastfestene på siden. Litt vanskelig å forklare. Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 du trenger ikke å ta av fangeren for å montere resirken? vi monterte på min 96TQ uten å ta av fangeren.. om du har den orginale luftfilterboksen tar du bare ut denne, så skal du komme til :) ventilen ligger jo bak radiatoren så det er ikke så mye plass til hender og sånn. men det går! Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 dette går rimelig enkelt hvis du demonterer litt luftfilter og det lederøret inn til luftfilteret :D men litt knot er det jo Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 du trenger ikke å ta av fangeren for å montere resirken? vi monterte på min 96TQ uten å ta av fangeren.. om du har den orginale luftfilterboksen tar du bare ut denne, så skal du komme til :) ventilen ligger jo bak radiatoren så det er ikke så mye plass til hender og sånn. men det går! Prøvde dette, men har sannsynligvis for store hender:p Har nå fått av framfangeren! så nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skrur løst det som holder lyktene og det;) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 heheh :D tydeligvis Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 heheh :D tydeligvis Fant ut det gikk visst likevel!:P Er utrolig hvor små hender man får, bare man blir forbanna nok!!:) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 hehe grattis. pleier å hjelpe d ja. tror d hadde blitt litt arbeid me å få av radiator og alt.. :\ Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 hehe grattis. pleier å hjelpe d ja. tror d hadde blitt litt arbeid me å få av radiator og alt.. :\ Takk:p Ja tror det! Følgte guiden som ligger i FAQ øverst her, men den funka ikke på min bil:/ Bjelken som holder lyktene og det løsna ikke ved å skru ut de seks skruene som stod der!:p Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toodsie Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 En skrue under hver av gitterene forran. Er umbrako skruer. Så må du bare presse fangeren litt ned å vri på de plastfestene på siden. Litt vanskelig å forklare. Hvordan vrir du på plastfestene? Kommer jo ikke til disse når fangeren er på. Blei mer eller mindre til at jeg brakk opp fangeren i dag :( Noen Triks på bakfangeren? må man av med bakfangeren for og få av bak spoileren? Siter Aim high http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/197414-little-red-riding-hood-sm-prosjekter-planlegges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Hvordan vrir du på plastfestene? Kommer jo ikke til disse når fangeren er på. Blei mer eller mindre til at jeg brakk opp fangeren i dag :( Noen Triks på bakfangeren? må man av med bakfangeren for og få av bak spoileren? Jeg måtte barre røske hardt for at framfanger måtte komme av! Satt GODT fast på de der sidefesta! bakfanger veit jeg ikke..:/ Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Når fangeren er av er det bare løsne alle de torx skruene som holder fronten sammen, lett å se, også di som er til fanger festem de staga. Da løsner hele fronten, får masse plass uten å demontere radioator slanger å sånt:) Men nå har du jo fått det til da;) Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg