Gå til innhold

Fysj!

Ranger emnet

jonleo

Anbefalte innlegg

..et typisk tilfelle der man kanskje helst satser på at dama ikke får tilbake lappen?

Ihvertfall åpenbart at hun ikke har beina helt på jorda..

Mente påkjørt gutt overdrev smertene

:iconsm

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men for helvete da? Skal gamle JÆVLER ha så mye lettere straff enn f.eks ungdom? Hu angra jo til og med på at hu stoppa! 10 år fengsel, og no more license for den BITCHA! Får satse på at hu sklir på isen og brekker lårhalsen før hu har mulighet for å få lappen tilbake....:iconsm

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen for ei kjærring da! håper hu ALDRI får tilbake lappen.

"Kvinnen skal i retten har vist at hun var veldig opptatt av skadene på bilen sin, og brydde seg i liten grad om hvordan det gikk med gutten"

Da tenker du JÆVLIG lite på den stakkars 10åringen som du kjører på!

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅNNE folk mener jeg faktisk kan henge... Fy faen..

Minner meg om en kjerring på bussen som dytta meg vekk for å komme til, jeg sa hva faen og hun slo meg nesten med stokken sin :D

Alderen er ikke bare problemet mtp. bilkjøring her, men gamle mennesker er nihilister, de har kommet til en alder hvor de gir faen og mener at ingen har rett til å kritisere dem. Enkelte har INGEN sympati/empati, og nekter å sette seg inn i ting.

Det er sånne som kan finne på å si "Ungdommen nå tildags, skriker og bærer seg for ingenting.. Da jeg var ung.."

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Vel, det er ganske vanskelig med sånne saker da. Selv har jeg en gammel bestefar som kjører, og det begynner å bli temmelig åpenbart at hans reaksjonsevne og kontakt med virkeligheten avtar med årene. Men gubben er skrekkelig vant til å ha bilen sin og kunne komme seg ut litt! Tar noen fra ham lappen nå, tar det nok ikke lang tid før han sitter nedstøvet i en stol hjemme, og det er jo også litt synd.

Det er liksom ingen som vil gjøre det mot ham..

Allikevel, det er utrolig dumt å vente til det skjer noe alvorlig, før man tar fra dem lappen.

Og hun dama der har jo helt tydelig vist at hun ikke har noe bak rattet på en bil å gjøre, synes det er rart at hun i det hele tatt kan få muligheten til å kjøre opp igjen..

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun dama der har jo helt tydelig vist at hun ikke har noe bak rattet på en bil å gjøre, synes det er rart at hun i det hele tatt kan få muligheten til å kjøre opp igjen..

Ikke bare har hun ingenting bak ett ratt å gjøre, folk med så stor mangel på respekt og medmenneskelighet og som viser en så stor arroganse og likegyldighet overfor andre mennesker, spesielt barn, har etter min mening ingenting i det åpne samfunnet å gjøre.. Hun er jo åpenbart psykisk syk, hva om hun hadde drept gutten?

Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare har hun ingenting bak ett ratt å gjøre, folk med så stor mangel på respekt og medmenneskelighet og som viser en så stor arroganse og likegyldighet overfor andre mennesker, spesielt barn, har etter min mening ingenting i det åpne samfunnet å gjøre.. Hun er jo åpenbart psykisk syk, hva om hun hadde drept gutten?

da hadde hun vel sagt at

"Jeg hørte at jeg traff noe. Så da så jeg en liten gutt liggenes dø ved bilen min sånn plutselig. Men ser dere hva slags skader han har gjort på bilen min da?"

Denne kjærring bør IKKE få kjøre mer i sitt liv..

Ta bort hennes rettighet til å kjør bil på livstid!!

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider