Gå til innhold

Hvilke lykter er dette?

Ranger emnet

SpotOn

Anbefalte innlegg

neon som har erfaringer fra autospar da? var billig nok til og teste :thanks

Ikke gjør det, du kommer til å angre som f.

Jeg har nå hatt mine angeleyes lykter kjøpt på autospar for kun 6 mnd siden. Glasset på lyktene smelter på begge sidene rundt langlysene, som nesten ikke er brukt da jeg kun kjører med parklys og grøftelys.

Tok kontakt med Autospar, som ville at vi skulle sende bilder. Bilder ble sendt, og jeg fikk til svar at de mente dette måtte være overoppheting, men at de kunne sende meg nye lykter så ville de sende de gamle til analyse i Tyskland for å finne feilen, men dersom det var overoppheting var det helt klart min feil og jeg som måtte betale de nye.

Var på vei til å godta det, da de fullstendig satte seg på bakbeina og nekta for å ha sagt det vi hadde skriftlig.

Fikk da beskjed om at vi ikke måtte innbille oss engang at de kom til å sende fra seg noe "gratis", da de var helt klart at dette var min feil fordi de var fullt klar over at folk drev å bytta pærer til xenon og lignende. Noe jeg ikke har gjort, og som også er bekrefta av personen som monterte lyktene. Pærerne som ble satt i, satt i lyktene da de ble levert. Lyktene en også justerte hos verksted, og alt er i orden.

Autospar stod fortsatt på sitt om at lyktene var overoppheita og at det var min feil, etter mye frem og tilbake ble avtalen slik at jeg skulle betale omtrent 1400 kr for nye lykter ( da de også påstår at hele lykta må byttes, og at det ikke går ann å bytte kun glasset), 1400 kr var også tilbudsprisen på desse lyktene til min bil i desember da vi tok kontakt med de.

Så kom fakturaen på fullpris for lyktene, og det ble igjen tatt kontakt med Autospar som nå igjen nekter for hva avtalen var, og påstår at de har blitt forveksla med noen baklykter, før de brølte til min far i telefonen og sa at dette nekta de å diskutere for så å smelle på røret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider