Gå til innhold

Senkesett H&R

Ranger emnet

Audi 90 Kamei

Anbefalte innlegg

H&R er en av de absolutt beste understellsleverand鴕ene b錮e til gate og racing.. S?jeg vil helt klart anbefale det.. Kj鴕er H&R h鴜dejusterbart selv

Ølins er faktisk hakket bedre for å pirke....

men så koster de 7500,- pr demper + fjærer så klart...:D

7500x4

+1000x4

tja

34000,-

for komplett ølins.....

spørs om noen av oss er flinke nok til å dra nytte av de fremfor h&r..ja i forhold til pris....

I just say sats på H&R..

Millionærer go for ølins.....

Vag???HAHA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by crxman

Ølins er faktisk hakket bedre for å pirke....

men så koster de 7500,- pr demper + fjærer så klart...:D

7500x4

+1000x4

tja

34000,-

for komplett ølins.....

spørs om noen av oss er flinke nok til å dra nytte av de fremfor h&r..ja i forhold til pris....

I just say sats på H&R..

Millionærer go for ølins.....

Jeg skrev jo også tross alt en av de absolutt beste, ikke nødvendigvis det absolutt beste.. Det finnes en grense for hva som er "best" og hva som er "ren idioti".. :D ;)

H&R lager jo også spesialsatser for bane/rallybruk de også slik som öhlins, men da er det jo også snakk om et prisspørsmål igjen.. Men når det gjelder rene gatebiler som fortsatt skal ha noe komfort igjen etter senkesettet så tror jeg faktisk at du vil bli vel så fornøyd med H&R.

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

javel javel....

så med det mener du at du senker bilen og tenker på komforten..

Det er jo latterlig det er ingen som setter på senkesatser som tenker på komfort.....

det blir som et hardt tupp i ræva eller et virkelig hardt tupp....

forskjellen er minimal....

Nei senking er for kjøre egenskaper mener jeg......

Vag???HAHA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by crxman

javel javel....

så med det mener du at du senker bilen og tenker på komforten..

Det er jo latterlig det er ingen som setter på senkesatser som tenker på komfort.....

det blir som et hardt tupp i ræva eller et virkelig hardt tupp....

forskjellen er minimal....

Nei senking er for kjøre egenskaper mener jeg......

Tror du misforsto meg litt.. JEG har aldri montert en eneste ting på bilen min med tanke på komfort. Jeg skrev at mange gjør det..

Skal faktisk bytte ut mitt H&R høydejusterbare senkesett selv med ett nytt H&R asfaltracing understell..

kan jo da nevne kommentaren fra H&R da jeg ba om dette: "Do you really want that? Just understand that the car will be totally impossible to drive on the road.." :D :D

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komfort er også ganske viktig for en del, inkludert meg. Jeg er ikke interessert i en bil hvor jeg kjenner hva slags tyggis jeg kjører over, men vil beholde det meste av komforten og samtidig få litt mindre krenging og gynging.. Er nok mange som mener det samme som meg..

Men selvfølgelig, kjører man en liten blikkboks i utgangspunktet, så.. :D

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by Spangen

Komfort er også ganske viktig for en del, inkludert meg. Jeg er ikke interessert i en bil hvor jeg kjenner hva slags tyggis jeg kjører over, men vil beholde det meste av komforten og samtidig få litt mindre krenging og gynging.. Er nok mange som mener det samme som meg..

Men selvfølgelig, kjører man en liten blikkboks i utgangspunktet, så.. :D

pyse.... du kjører jo 2 tonns vag vogn,,,,uten kjøre egenskaper..er ikke rart du satser på komfor...det ville jeg oxo vis jeg hadde kjørt tanks hehe

nå værende bil: =)

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

Tidligere biler:

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi 90 Kamei

Noen som har erfaring med dette sette?

H&R Cup- kit, fjærer og dempere - 60/40 Audi 80/90 type 89

Er H&R noe å satse på?

Jeg hadde H&R Cup Kit på min forrige bil, en BMW E30 318is.

Jeg var veldig fornøyd med dette settet og kan anbefale deg å kjøpe et slikt.

Det skal visstnok være DeCarbon dempere i de settene.

Frode H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by shaniboy

pyse.... du kjører jo 2 tonns vag vogn,,,,uten kjøre egenskaper..er ikke rart du satser på komfor...det ville jeg oxo vis jeg hadde kjørt tanks hehe

Jeg og Spangen vet hva det vil si å kjøre tanks, det gjør tydeligvis ikke du...ville ikke sammenlignet en 200tq 20v med en doning på 43 tonn og toppfart 65 i nedoverbakke. Men å ligge bredt med leo'n i den farta er jo morro da...hehe :)

mvh

PS! For mer info... home.no.net/drbart D.S.

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider