Opperud_Racing Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Jeg lurer på hvor dere har trekt plusskabelen fra kupeen og inn i motorrommet på Audi A3? Jeg har ikke funnet noe hull jeg kan bruke i torpedoveggen, så det hadde vært fint hvis dere hadde gitt meg noen tips. :D Siter 98. Audi A3 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 tror kanskje det er på same plass som min bil... om du ser i motorrommet forfra å kikker bak og ved sidenav dempertårnet på sjåførsiden tror jeg det er en stor gummigjennomføring med masse kabler som du kan trekke kablen gjennom.. jeg har 1 35mm2 og 1 21mm2 kabel gjennom så skal være god plass:) hehe.. guud løkk Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opperud_Racing Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Takker, nå er kablen igjennom!:thumb Siter 98. Audi A3 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoffa Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 tror kanskje det er på same plass som min bil... om du ser i motorrommet forfra å kikker bak og ved sidenav dempertårnet på sjåførsiden tror jeg det er en stor gummigjennomføring med masse kabler som du kan trekke kablen gjennom.. jeg har 1 35mm2 og 1 21mm2 kabel gjennom så skal være god plass:) hehe.. guud løkk Du vet ikke hvor den kabelen skal strekkes i vw touran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Du vet ikke hvor den kabelen skal strekkes i vw touran? Mener det er relativt likt på de fleste VAG biler. Det er en sort boks øverst i høyre hjørne av motorrommet som du kan åpne og trekke kabler ned ovenfor sikringsboksen. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Mener det er relativt likt på de fleste VAG biler. Det er en sort boks øverst i høyre hjørne av motorrommet som du kan åpne og trekke kabler ned ovenfor sikringsboksen. Eller som på passat, Rett ved siden av batteriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoffa Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Eller som på passat, Rett ved siden av batteriet. Fant et hull nå. bak batteriet. Da blir det vel lyd da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg