Insolved Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Sjekk http://www.jessicaholly.com/ .. skriv dere på Syke folk som gjør no sånt.. fucku knock :rolleyes: :mad: Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 -done- gjør det samme dere som leser dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Jeg var der tidligere idag, og skreiv noen støttende ord. Men en ting traff meg, og det gjorde meg forbanna. Jeg leste litt i gjesteboka, og det faktum at det finnes IDIOTER, som skriver ting som "They deserved to die" osv, de gjør meg så jævlig oppgitt og bitter. Hva tenker disse folka? Hva faen er skaden? Finnes det virkelig folk som er så jævlig respektløse og smålige? Svaret er jo ja...og det er så SINNSYKT tragisk. Noe må gjøres...men HVA? Det realistiske er vel desverre at det alltid vil være sånn, og det er forferdelig synd. Hvil i fred jenter, det er helt absurd at folk kan være så hjerteløse som de som endte livene deres. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg