Dr_S Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzin Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 minner meg om det fææle speilet på pheaton :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Med disse baklyktene da, så er vi på vei :) HUFF Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 baklysa var litt merkelige..men speilene likte jeg... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 æsj og fy faen.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Dr_S ser ut som en utrolig dårlig kopi av SLR sine side-speil! Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Har en kandidat! lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by Dr_S Synes de speilene er skikkelig fete jeg!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by Dee Jay ser ut som en utrolig dårlig kopi av SLR sine side-speil! det ER en dårlig kopi av dem..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Denne posten fikk meg til og tenke på en gammel corolla jeg så tidligere i høst!! En 4dørs "rustrød" med en blå skjerm og kromma m3 speil:D Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Huff å huff.... de var ikke noe særlig pen, men baklysene tar jo fulstendig kaken!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by Dr_S Med disse baklyktene da, så er vi på vei :) HUFF Skal det ikke være en form for lykteglass utenpå? :confused: Uten er de i alle fall ikke spesielt vakre. Speilene tar seg best ut nedgravd på ukjent sted. Alle som noensinne er produsert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 En enig i at det er vanskelig å finne en bil hvor disse ikke bryter med stilen og designen. Men jeg synes det virker som om folk på forumet hater alt som er litt ekstremt. Er alle rett og slett blitt kvalme av å se 2fast for mange ganger eller hva? Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by NissanPrimera Denne posten fikk meg til og tenke på en gammel corolla jeg så tidligere i høst!! En 4dørs "rustrød" med en blå skjerm og kromma m3 speil:D ser`n ofte jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Og hvorfor skal dette være stygt lissom...?...bare fordi man er vant til å hvile øya på runde eller foirkant former så er dette stygt jeg synes alt som ikke er rundt er spennende...det er en vane sak...jeg har for vane å stikke mine egne veier...så lenge vedkommende er fornøyd så er vel det bra?! jeg synes oxo at baklampene var morsomme altså jeg synes ikke de var stygge i det hele tatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg