Larson Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Sånn ser 5. giret ut i en gtr etter uvettig bruk...! :rolleyes: Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Oj..! Er det sånn det ser ut? (*-prøve å høres overrasket ut). Det er desverre ikke første gangen det der har skjedd. Men, fint at det faktisk går an å bytte uten å ta ut girkassen da. (ok, det blir litt spon i kassen, men mesteparten blir liggende ved 5 giret. Resten kan man få ut ved å skifte olje. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larson Skrevet Desember 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Fikk høre at det gikk ann ja, så ikke helt hvordan det skulle gå til når kassa var uti en gang men for ett kjent øye blir det vel en annen sak.. ;) Men er glad jeg åpnet hele kassa igrunn, (var ikke jeg som overhalte kassen) hadde blitt raskt stopp igjen hvis ikke tror jeg. Så ut som et bilde fra hirosjima eller noe der inne! Lager og drev var herjet over alt, synkringer uten hakk osv.. Går det ann å få tak i sterkere synk ringer? (lett..) Eventuelt mulig å herde de orginale?? Nitering el.? Tenk å fått en x-trac til jul......... Pft Dah.. Skrev etter sterkere synkringer, men jeg kom jo på hvorfor kassen allerede har blitt litt ekkel å få i gir. Har ikke kjørt spes hardt med bilen eller herjet med kassen. Tror ivertfall det er oljen jeg kjører med som gjør det. Den var jo tykk i romtemp. så den er sikkert ikke bedre i minus.. :rolleyes: Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg