a6quattro Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 etter at skiver og klosser ble skiftet viste det seg at stempelet ikke i calipperen ikke fungerte som den skulle."vet jeg skulle sjekket dette ja"resultatet ble rødglødende skivee etter en kort prøvetur på ca 2 km.klossene ser noenlunde bra ut etter turen.skiven ble blå etter avkjøling.hvor mye er nødvendigt og skifte denne gangen?har hatt ute stempelet og renset og smurt på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trippe Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 etter at skiver og klosser ble skiftet viste det seg at stempelet ikke i calipperen ikke fungerte som den skulle."vet jeg skulle sjekket dette ja"resultatet ble rødglødende skivee etter en kort prøvetur på ca 2 km.klossene ser noenlunde bra ut etter turen.skiven ble blå etter avkjøling.hvor mye er nødvendigt og skifte denne gangen?har hatt ute stempelet og renset og smurt på nytt. Regner med at dette er bak?? Vist stemplet går lett etter at du gjorde det reint er det jo bare å ture på det.. På en annen side så er du nesten garantert at problemet vender tilbake på den calipteren.. Så jeg hadde fulgt med litt og kjent på felgen med jamne mellomrom.. merker du at det begynner å bli varmt burde du bytte calipteren, så er du ferdig med problemet.. NB.. kjører du med bremsene på lenge risikerer du å måtte bytte hjullager også pga at du "brenner" fettet i hjulageret... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.