EliteCorrado Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 eheh...Hør på polomann. Du får jo svaret servert på sølvfat mann! Har du tenkt på at en liten lekkasje på eksosen faktisk endrer verdiene på lambda?? -Sjekk lekkasjer FØR lambda -Sjekk at anlegget jordes skikkelig -Sjekk at lambda har kontakt Kort sagt, det samme som Polomann sier til deg. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapidspeed Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 hei godtfolk.. må spørre dere omm ett par ting relatert til dette... er selv i utgangspunktet tdi mann så det kan jeg skru til pokkerivold og tilbake, men bensin er det lenge siden jeg drev med.. men til saken.. harb fått på tomta en passat g60(jada vet dette er for corrado:)). mitt problem er at bilen går ganske greit og fint når den er kald men blir lettere "idiot" når den blir varm... da blir den lat på turtallet begynner å jukse rundt 3500-4500 og ryker svart og er generelt elendig... snakket med teknisk på møller som antydet bensintrykksregulator... men begynner å undre litt når jeg leser dette... har fikset spjellbryteren osv... forslag? Siter -00 vw caravelle 2,5tdi -88 transporter sika syncro 1,9TDI -86 caravelle 112i aut, reimocamper -91 vw passatGT G60 syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Dette har sansynligvis noe med temp å gjøre, så sjekk/bytt blå temp sensor som står i slangestuss i forkant på motor. PS. ikke ta ut denne på varm motor;) Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg