ultra81 Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Noen som vet hvor en kan få tak i senkeskåler til audi? Er en 2004mod a4 avant, 1,8t quattro med s-line understell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Noen som vet hvor en kan få tak i senkeskåler til audi?Er en 2004mod a4 avant, 1,8t quattro med s-line understell. glup du eller? har u s-line understell og quattro så gir du faen i å senke:) btw så vet jeg ikke hvor du får tak i... send pm til noen av de store audigutta her:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultra81 Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Visst du noken gang har sett en a4 med s-line understell trur eg du forstår korfor eg vil ha senkeskåler framme. Glup eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Visst du noken gang har sett en a4 med s-line understell trur eg du forstår korfor eg vil ha senkeskåler framme. Glup eller? Litt enig der. Han kan aldri ha sett en bil med S-Line understell. No offence Mr_Q :) Vurderer det til min også, men i hvertfall ikke før til våren. Den ble litt drøyt snøplog med Cupra-leppa uten senkeskåler, så den blir vel ikke akkurat bedre med :) Som svar på spørsmålet ditt, så vet jeg at det er flere på VACN-forumet som leverer senkeskåler. Hvis du ikke er medlem, så vil jeg anbefale deg å bli det. Kontigenten er raskt inntjent med 10% på alt av deler, og noen plasser også service, hos Møller. Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultra81 Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Har du orginal s-line fanger framme?` Har spurt fleire av dei som dreiv å solgte senkeskåler før, men ingen av dei som får tak i til b6 lenger.... Litt fortvilandes:) Alternativet blir å sette på et fjørsett som senker litt meir framme en bak, men synst bilen er lav nok.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Har sett og kjørt masse audi med s-line understell. Sikkert mere enn dere begge, no offence right back at ya snowking:);) hehe. Det er bare min mening, synes den er ypperlig som den er. På min egen er det ikke s-line, men sport, og den er jeg oxo helt fornøyd med:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultra81 Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Jajaja, ikkje noke krangling no:) Men ingen som veit om kor en kan få kjøpt senkeskåler til b6? Må eg bytte framfjører? S-line understellet senker vel 20mm, får en kjøpt 30-35mm senkefjører framme? Bilen er lav nuk bak, vil bare ha balanse på hjulbuane.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Jajaja, ikkje noke krangling no:) Men ingen som veit om kor en kan få kjøpt senkeskåler til b6? Må eg bytte framfjører? S-line understellet senker vel 20mm, får en kjøpt 30-35mm senkefjører framme? Bilen er lav nuk bak, vil bare ha balanse på hjulbuane.......... S-Lineunderstell senker 30 mm. Det du er ute etter er å få lik avstand fra dekket til hjulbuen bak og foran ikke sant? Husk på at hvis du senker bilen slik vil den "stupe" litt forover ala BMW og kjøreegenskapene blir merkbart dårligere. Hvis du måler på bilen din fra kanalen og ned nå ser du fort at bilen allerede er lavere foran enn bak. Dette fordi hjulbuene sitter høyere opp på bilen foran enn de gjør bak hvis bilen står vannrett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultra81 Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Riktig, vil ha lik avstand fra dekket til hjulbuen framme og bak. Veit bilen vil stupe litt når den blir senket slik. Men om eg setter på h&r fjøre som senker 45mm framme, vil det ha stor negativ påvirkning på kjøreegenskapene? Om det har, får bilen bare være slik den er. Heller ha gode kjøreegenskaper og litt avstand foran, enn omvendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Riktig, vil ha lik avstand fra dekket til hjulbuen framme og bak. Veit bilen vil stupe litt når den blir senket slik. Men om eg setter på h&r fjøre som senker 45mm framme, vil det ha stor negativ påvirkning på kjøreegenskapene? Om det har, får bilen bare være slik den er. Heller ha gode kjøreegenskaper og litt avstand foran, enn omvendt. Du vil nok ikke merke noen stor forskjell på kjøreegenskapene ved normal kjøring hvis du senker 10-15 mm mere foran. Det kommer mest frem ved litt aktiv kjøring f.eks. på bane. Gjør det du føler er rett for deg. Det er tross alt din bil og du som skal kjøre den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Har sett og kjørt masse audi med s-line understell.Sikkert mere enn dere begge, no offence right back at ya snowking:);) hehe. Det er bare min mening, synes den er ypperlig som den er. På min egen er det ikke s-line, men sport, og den er jeg oxo helt fornøyd med:) Jeg betviler overhode ikke din omgang med Audi, og der er jeg relativt fersk selv. Det er jeg den første til å innrømme :) Poenget var vel at det ikke er kjøreegenskapene det er snakk om ved bruk av senkeskåler, i dette tilfellet. Selv om jeg vet om en del som har det, og som ikke har merket noen merkbar forskjell på det området. Problemet ligger i utseende. Jeg har, som sagt S-Line understell, og har nesten 20 mm forskjell foran og bak, mellom dekk og bue. Jeg har dessverre ikke S-Line eksteriør på min, hvis det var meg du spurte, ultra81. Men det står på den store tavla, sammen med mye annet som er gøy, og koster penger :) Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Jeg betviler overhode ikke din omgang med Audi, og der er jeg relativt fersk selv. Det er jeg den første til å innrømme :)Poenget var vel at det ikke er kjøreegenskapene det er snakk om ved bruk av senkeskåler, i dette tilfellet. Selv om jeg vet om en del som har det, og som ikke har merket noen merkbar forskjell på det området. Problemet ligger i utseende. Jeg har, som sagt S-Line understell, og har nesten 20 mm forskjell foran og bak, mellom dekk og bue. Jeg har dessverre ikke S-Line eksteriør på min, hvis det var meg du spurte, ultra81. Men det står på den store tavla, sammen med mye annet som er gøy, og koster penger :) Hehe, skjønte at du ikke var slem;) jeg vet det er litt forskjell i hjulbuene, men jeg synes ikke det gjør noe:) Bare å setta på større hjul forran;P Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultra81 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Har fått tak i senkeskåler nå, får se hvordan bilen oppfører seg. Blir det stor forskjel på kjøreegenskapene, er det bare å ta av igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geggs Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Har fått tak i senkeskåler nå, får se hvordan bilen oppfører seg. Blir det stor forskjel på kjøreegenskapene, er det bare å ta av igjen :) Hvor fikk du tak i dem? Tar du noen bilder underveis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Vil også ha! Legg ut bilder før og etter da?:) Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg