Pheoniks Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Hvordan bytte styrestang venstre side.. Jeg får den ikke av! ´,..,´ Siter Mazda 626 1.8 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Full sving til høyre og en svær rørtang.. Det er trangt Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pheoniks Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Ja, er veldig trangt der:( Men er vel ikke bare å svinge til høyre, er vel en slags sperre for at det kuleleddet ikke skal dette ut.. Tenkte på hvordan man fjerner den jeg ;) Siter Mazda 626 1.8 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Er det endeleddet du tenker på? Styrestanga sitter festet i tannstanga under belgen. Endeleddet sitter skrudd inn på dette igjen og andre enden er festet til spindelen innenfor hjulet. Hvis det er der problemet ligger er det en kon. Slå hardt rundt der leddet er tredd igjennom så bruker det å løsne. Ellers finnes det avdragere Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pheoniks Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Nei, er ikke endeleddet... Skal få styrestanga av tannstanga.. Problemet er at styrestanga har knekt:P Her er bildet av enden som jeg ikke får av. Siter Mazda 626 1.8 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pheoniks Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Svaret var bare å skru av enden som sitter på tannstanga.. Trengte selvfølgelig litt muskler og oppvarming av metallet, men den kom av til slutt:) Takk for all hjelp:) Siter Mazda 626 1.8 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg