Danielbp Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 alarmen slår seg på etter hvert, når jeg har låst bilen.. har koblet fra hornet pga dette.. hva kan det være? kan jeg koble fra alarmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 kast hele alarm systemet til faen?:P haha. jeg hater alarmer xD haha Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Hvilken alarm har du? på min bil er det defa alarm som var frakoblet når jeg kjøpte bilen, og vet at hvis jeg plugger den inn begynner den å hyle etter 30 sek. Tok bare ut strømmen på den boksen som henger under rattstammen. Man må av med et deksel dær :P Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 jeg vet ikke hva jeg hadde :P så fort jeg fant ut at det var alarm på bilen så tok jeg den jobben med å fjerne hele forbanna dritten xD hehe. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Devil skrev: kast hele alarm systemet til faen?:P haha. jeg hater alarmer xD haha Hahah, ja, det e vell kansje enklere, eller bare koble det ut å la det ligge, så får man billigere forsikring :D Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 det kan du å :P hehe xD Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielbp Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 hmm.. er orginal alarm.. hvordan kobler man fra den i så fall?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 bare å finn den strøm ledningen og klipp det :P så slipper du og fjerne noe :P hehe Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 alarm92 skrev: Hvilken alarm har du? på min bil er det defa alarm som var frakoblet når jeg kjøpte bilen, og vet at hvis jeg plugger den inn begynner den å hyle etter 30 sek. Tok bare ut strømmen på den boksen som henger under rattstammen. Man må av med et deksel dær :P :) Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Defa Alarm? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Om det er defa alarm kan du bare ta sikringen på hovedstrømmen til styreboksa;) Gjor det i dag på en kompis sin audi 80, og det funka bra! Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 eller så kan du resette alarmen og se om den funker da. er ikke sikker på hvordan det gjøres på din, men du må nok trykke på noen knapper på fjerkontrollen i en speiell rekkefølge. kanskje trykke inn en rød knapp under rattet også hvis du har det. bare finn ut hvordan alarm og modell det er så kan du finne skjema på nettet=) hvis du vil ha den til å funke da:P Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielbp Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 jooo. ingen som har peiling om det går ann å gjøre noe med alarmen i vag-com? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Kan sikkert deaktivere den eller noe. Men for å låne tråden litt: Hvorfor får jeg feilkoder i vag-com på alarm når jeg etter hva jeg vet ikke har alarm? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielbp Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 ja må vell undersøke det... hva skjer hvis du sletter kodene da? kommer de på nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg