Cabgrab Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Så den skal ligge over den vanlige i pris? Ja, etter det jeg forstod det så skulle den det. Dette er pga at det er mer ost på den enn originalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Ja, etter det jeg forstod det så skulle den det. Dette er pga at det er mer ost på den enn originalen. Må ikke glemme å trekke fra paprikaen da:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Denne må prøvast! Endelig:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Ja, etter det jeg forstod det så skulle den det. Dette er pga at det er mer ost på den enn originalen. 2 pack for en 50 lapp da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Likestilling er endelig oppnådd for sære, kravstore tunger :) Gleder meg :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Likestilling er endelig oppnådd for sære, kravstore tunger :) Gleder meg :) Kravstor når du eter grandis? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Grandis = dagen derpå`s beste pizzabunn. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 bare pingler å mammadalter som plukker av paprikan på grændisen:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Noken som har smakt den enda:)? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 tenkte jeg skulle kjøpe den i dag når jeg var ute å handlet ukens middager men de har den jo faen ikke i butikkene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Haha, fan før nå pingle dåkker e, voks opp, paprika e sunt og godt:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpotOn Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Haha, fan før nå pingle dåkker e, voks opp, paprika e sunt og godt:D Paprika ER sundt og utrolig godt! Ikke at den på Grandisen smaker noe særlig, men det må da finnes grenser til "idioti", om jeg kan kalle det det. :assman x) Er lite ingredienser på den fra før av, og nå kutter de ned enda mer. Har de sluttet å selge den med paprika nå da? ... :angry: Anyways. Tsjohei, bestod på førerprøven i dag(!!!!), arrivaderchi! :D Gratulasjoner mottas med stooooor takk :win (gjerne på en Personal Message; PM) ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Haha, fan før nå pingle dåkker e, voks opp, paprika e sunt og godt:D spiser paprika til vanlig, men paprika som smaker sur sokk kan jeg godt spare meg for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 bare pingler å mammadalter som plukker av paprikan på grændisen:P KOM HIT Å SI DET A!?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 herregud for en gjeng med barnerumper! å pille papkrikaen av norges nasjonalrett gjordet jeg vel strengt tatt til jeg ble 5 år. å se ungdommer/voksne gjøre dette gjør meg bare irritert. kjøp dere en jævla big one da visst dere er så jævla kresne... Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg