Devil Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Blir den MED paprika borte a? Håper det ^^ De har jo alltids både rød, gul & grønn paprika i butikken der du kjøper pizza ^^ hehe Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpotOn Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Blir den MED paprika borte a? Håper seriøst ikke det. Det hadde vært total-bom fra Stabburet sin side. Som sakt over her, paprikaen er jo halve pizzaen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Håper seriøst ikke det.Det hadde vært total-bom fra Stabburet sin side. Som sakt over her, paprikaen er jo halve pizzaen. Du kan da alltids kjøpe til paprika og ha på :P haha. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Håper seriøst ikke det.Det hadde vært total-bom fra Stabburet sin side. Som sakt over her, paprikaen er jo halve pizzaen. Personlig så er jeg ikke så spess interessert i om den blir borte eller ei... Sier ikke nei takk til grandis uten paprika, men er ikke den ivrigste til å plukke heller;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Du kan da alltids kjøpe til paprika og ha på :P haha. Kanskje de kunne lagt paprikaen i samme esken, men i en liten pose?:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 hehe, ja, det har jeg ventet på, har ikke spist grandiosa på 2 år :P Men regner med denne blir litt billigere enn den med? Porsche tar jo betalt for å strippe bilene sine, så er vel det samme med Stabburet? Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 hehe, ja, det har jeg ventet på, har ikke spist grandiosa på 2 år :PMen regner med denne blir litt billigere enn den med? Dæven, da er du lat;) Imponert:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Dæven, da er du lat;) Imponert:op: hehe, jeg skal ikke motsi deg Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Kanskje de kunne lagt paprikaen i samme esken, men i en liten pose?:) klarer ikke paprika på grandiosaen jeg heller som mange andre tydligvis. men det du nevnte her sandmo var ikke dumt! :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 klarer ikke paprika på grandiosaen jeg heller som mange andre tydligvis. men det du nevnte her sandmo var ikke dumt! :) Men er det gjennomførbart?;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Paprika har man oppi sallad, ikke på pizza ;) Godt det kommer en grandis uten paprika, men litt leit for de som liker den med paprika.... vi får håpe på at det kommer en spesialutgave med paprika da :D //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Kanskje de kunne lagt paprikaen i samme esken, men i en liten pose?:) Blir ikke det sløsing da ? likegreit å ha en av hver. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Blir ikke det sløsing da ?likegreit å ha en av hver. På hvilken måte da? De slipper å produsere to forskjellige typer esker? Det eneste de trenger å gjøre er jo å hive den i en liten pose da? Det er vel en mindre omfattende prosess? Men kanskje de taper litt på det, med tanke på at folk helt sikkert vil prøve den "nye", så salget øker vel noe, i det minste i begynnelsen? Fill me in hvis jeg har glemt noen viktige ting her nå... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Slapp av folkens!! Hva er galt med paprika på? ingen som har dødd av det (enda) =p Det vil både eksistere grandiosa med paprika og uten paprika:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Slapp av folkens!!Hva er galt med paprika på? ingen som har dødd av det (enda) =p Det vil både eksistere grandiosa med paprika og uten paprika:) Da fikk vi bekrefta det:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg