Hansien Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Noe som erstatter paprikan da? Tror pizzaen vil bli rimelig tom uten noe annet enn saus og ost.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Noe som erstatter paprikan da?Tror pizzaen vil bli rimelig tom uten noe annet enn saus og ost.. Det er jo litt "kjøtt" der:D --------------------------------------- Når er den egentlig på markedet a? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Den er på markedet på Rema 1000 fra å med idag:) Men ikke bli forbauset om de ikke har fått den enda, noen som ikke har leveringer før onsdagen! For min skyld, kommer den på Rema til onsdag Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Den er på markedet på Rema 1000 fra å med idag:) Bare Rema?:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Ja, like å tru det:p Resten av butikkan er jo bare kiosker=) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Ja, like å tru det:pResten av butikkan er jo bare kiosker=) Hehe:) Lurer på om de har den på Kiwi her? Hmmm.... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 vordan vet du at den kommer i dag? Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 vordan vet du at den kommer i dag? Han jobber sikkert på Rema tenker jeg ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Jobber på Rema ja, så har full kontroll:) Regner med at kiosken Kiwi får den i frysedisken sin, så å si alle butikkene får den inn. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Jobber på Rema ja, så har full kontroll:)Regner med at kiosken Kiwi får den i frysedisken sin, så å si alle butikkene får den inn. Hater Kiwi:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Hater Kiwi:op: De ligner jo :klovn: med uniformen sin jo!! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 De ligner jo :klovn: med uniformen sin jo!! Jeg vet... Og de som jobber på den der jeg bor, gjør :klovn: komplett... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 På hvilken måte da? De slipper å produsere to forskjellige typer esker? Det eneste de trenger å gjøre er jo å hive den i en liten pose da? Det er vel en mindre omfattende prosess? Men kanskje de taper litt på det, med tanke på at folk helt sikkert vil prøve den "nye", så salget øker vel noe, i det minste i begynnelsen? Fill me in hvis jeg har glemt noen viktige ting her nå... Føler dette blir litt på kanten mye off-topic, men tror det er lettere å få trykket opp en del esker uten paprika enn det er å få en maskin (forhåpentligvis ikke en person) til å putte en viss mengde paprika i en pose og pakke med i hver eske... Uansett er jeg glad de ikke kutter ut den med paprika, for paprikaen utgjør jo nesten 1/3 av fyllet, og smaker godt! Gjerne ananas og pepperoni på den originale grandisen også, for min del... ;) Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Ananas på pizza er djevelens verk! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Ananas på pizza er djevelens verk! Oh yes!! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg