al3x Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Ananas på pizza er djevelens verk! Ananas på pizza er nam nam! Nå er ikke jeg noen stor fan av paprika, men ærlig talt, finnes andre ting man kan bruke tid og penger på å klage over. Spiser paprikaen som er på, plukker av hvis det er for mye. Smaker jo ikke noe uansett. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 ananas ødlegger pizza greit fint! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Helt utrolig at folk griner seg til å få paprikaen fjernet fra et produkt som strengt tatt allerede har litt for få ingredienser til å kunne kalles en pizza. Skulle heller tro at det ville gå andre veien, i og med at kostholdet i Norge har blitt mye mer "internasjonalt" de siste årene og folks smaksløker burde være litt mer herdet. Det neste nå blir vel at noen sitter og plukker av skinkebitene. :op: Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Helt utrolig at folk griner seg til å få paprikaen fjernet fra et produkt som strengt tatt allerede har litt for få ingredienser til å kunne kalles en pizza. Skulle heller tro at det ville gå andre veien, i og med at kostholdet i Norge har blitt mye mer "internasjonalt" de siste årene og folks smaksløker burde være litt mer herdet. Det neste nå blir vel at noen sitter og plukker av skinkebitene. :op: Vegetar-grandis, utrolig at det ikke har kommet enda.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Også kutter vi osten og sitter igjen med en bunn med litt ketchup smurt utover. Bån appetitt, hehe! Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Det var med stor glede jeg leste denne nyheten - endelig slipper jeg å stå i flerfoldige minutter med en gaffel og plukke av den røde djevelskapen! :D Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Grandis er søppel Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Til informasjon: Kiwi ved Kongsberghallen har den IKKE enda:( Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Hehe, sjå han som sku ha grandis uten paprika da:p Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Hehe, sjå han som sku ha grandis uten paprika da:p Man må jo prøve:) Selv om jeg er helt nøytral til den paprika'n:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 er vel ikke lenge til folk skal ha jalsberg ost uten hull.. Får plukke ut hulla eller spise rundt;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Det var med stor glede jeg leste denne nyheten - endelig slipper jeg å stå i flerfoldige minutter med en gaffel og plukke av den røde djevelskapen! :D Enig der :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cabgrab Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Grandiosa uten paprika skal være i Rema-butikkene denne uken. Så mener jeg det var Norgesgruppen neste uke og så Ica og Coop. Det som er viktig å få med seg her er at dette er et prøveprosjekt. Den skal bare selges frem til mai foreløpig. Pizzaen skal være 100% uten paprika og med mer ost. Prisen vil ligge på rundt det samme som Grandiosa med pepperoni og kjøttdeig/løk. Dette vet jeg fordi jeg jobber i Stabburet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Grandiosa uten paprika skal være i Rema-butikkene denne uken. Så mener jeg det var Norgesgruppen neste uke og så Ica og Coop. Det som er viktig å få med seg her er at dette er et prøveprosjekt. Den skal bare selges frem til mai foreløpig. Pizzaen skal være 100% uten paprika og med mer ost. Prisen vil ligge på rundt det samme som Grandiosa med pepperoni og kjøttdeig/løk. Dette vet jeg fordi jeg jobber i Stabburet. Så den skal ligge over den vanlige i pris? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xotick Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 paprikaen var jo halve pizzaen da:(:mat Helt enig! Mister halve smaken når man tar vekk den røde smaksraketten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg