kermitt Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 vel nå trenger vi jo ikke det ;) de kommer jo med pizzaen slik den S K A L være nå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 får den inn på jobben i morgen og begynner å sende den ut på onsdag regner jeg med! skal ta et bilde jeg :P gleder meg til å smake på den selv:) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 da er´n her! 16 paller fikk vi i første omgang :P (10stk i en eske) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 da er´n her! 16 paller fikk vi i første omgang :P (10stk i en eske)... Om du tar en slik pall og kjører hjem til meg skal jeg fikse plass i garasjen mens jeg venter :mat Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 KOM HIT Å SI DET A!?? hehe anytime.. ska oppi strøke ditt ættepå no, men d bli av "helt" andre grunna enn å diskuter grandis me dæ:ahahahhaha: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Wohooo! Denne MÅ jeg bare prøve, for grændis har jo vert crap i forhold til Big-One da :P hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Wohooo! Denne MÅ jeg bare prøve, for grændis har jo vert crap i forhold til Big-One da :P hehe! BigOne suger balle Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 BigOne suger balle Pfffft, ikke hvis man hiver på ekstra ost! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Pfffft, ikke hvis man hiver på ekstra ost! :D Det er jo 90% bunn jo!! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Pfffft, ikke hvis man hiver på ekstra ost! :D Har du på 3 halvkiloer med ost for å veie opp for bunnen da eller? Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg