Devil Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 FY FAEN SIER JEG.. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Ryggeskills: Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Ryggeskills: haha, det var bare fælt. Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Hvorfor kunne det ikke bare vært EN, klistret youtube-tråd?:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 hallo i løken... jeg hadde gått bort til fyrn å spurt om jeg kunne gjøre det for han... Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 hallo i løken... jeg hadde gått bort til fyrn å spurt om jeg kunne gjøre det for han... Gjort det for flere jeg! ut av oppkjørsler, inn på forskjellige trange plasser, forbi min egen lastebil der jeg står og heiser med kran, og ikke minst ut av grøfter på glatte dager;!) føler meg som DEN superhelten i forhold til idiotene jeg hjelper! makan! som regel kvinnfolk og godt voksme gubber! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Har en følelse av at ungdommen (20-30) faktisk er bedre å kjøre enn resten.. :| Den første videoen var forresten idiotisk.. Hvem kjører over en person flere ganger? Om man kjører på noe, stopper man å ser hva det var, man rygger ikke lengre bak for så å kjøre forover igjen.. :| Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Ryggeskills: Herre min skaper.. la oss håpe at det stakkars mennesket aldri kommer til å måtte rygge med henger da.. Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Herre min skaper.. la oss håpe at det stakkars mennesket aldri kommer til å måtte rygge med henger da.. Det har jeg også måttet gjøre for folk;) både rygge ut av diverse veier/oppkjørsler og snu biler med henger;!) haha folk er så innavla! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Sånn går det når du bare trenger å suge kjørerlæreren for å få førerkortet :) Håper at opplæring, og utluking av dårlige førere blir bedre i Japan, eller hvor i den gule verden han bor. Med mindre han plutselig en dag ble senil, døv, følelsesløs i kroppen, og fikk redusert syn, tror jeg at det er mye som må gjøres innenfor førerkort-reglement. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Sånn går det når du bare trenger å suge kjørerlæreren for å få førerkortet :) Håper at opplæring, og utluking av dårlige førere blir bedre i Japan, eller hvor i den gule verden han bor. Med mindre han plutselig en dag ble senil, døv, følelsesløs i kroppen, og fikk redusert syn, tror jeg at det er mye som må gjøres innenfor førerkort-reglement. Du er så jævla tilbakestående at det er helt sykt du... Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Så du mener at dette har intet med lover, regler eller retningslinjer å gjøre? Slike folk ville i Norge aldri fått lappen, fordi førerlæreren allerede under opplæring ville lagt merke til det. Slikt hadde som sagt sikkert ikke skjedd i Norge, og det er pga regelverket. Og den første setningen i mitt forrige innlegg var bare kødd. I stedet for å kalle folk tilbakestående kan du heller diskutere som normale folk. ;) Joachim Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miguel Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Elegant.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 folk er så innavla! Nå må du huske det at selv om de kanskje ikke er så flinke til og rygge, kan de være flinkere enn oss i noe annet ;) Det gjelder deg også. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Så du mener at dette har intet med lover, regler eller retningslinjer å gjøre? Slike folk ville i Norge aldri fått lappen, fordi førerlæreren allerede under opplæring ville lagt merke til det. Slikt hadde som sagt sikkert ikke skjedd i Norge, og det er pga regelverket. Og den første setningen i mitt forrige innlegg var bare kødd. I stedet for å kalle folk tilbakestående kan du heller diskutere som normale folk. ;) Joachim Det var vel mer "gule verden" og at du trakk Japan inn jeg reagerte på.. Mye mer moderne land enn Norge, og her kan du lese litt om kjøreopplæringen (vanskeligere teori enn her, f.eks).. Farlig å skjære alle over en kam, skjønner du. Dessuten tviler jeg IKKE på at en eller annen eldre dust kunne klarte dette i Norge. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg