adoniz Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Hei, Vurderer sterkt å kjøpe en koksgrå s80 2.0t. Slenge på en chip, større hjul, muligens et seke sett og sotingsfilm på rutene.. Det er vel ikke mye mere jeg kan gjøre med den bilen? For meg så er den litt bestefarbil, men får den billig og tror jeg kan få den kul med overnevnte "styling" Noen som kan tipse meg om bilder av tilsvarende?`LEtt og lett, finner ingenting.. Siter Vectra 1991 vw1200 (1964) Kawa 900 hillclimb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D2` Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 du får også kjøpt vinge til bilen, fks realcar.se en annen idè kan jo være å lakkere listverk på bilen. om det er en modell under2002, er det flott å bytte til den "nye" grillen. bilder finner du kanskje på garaget.org? Siter Stig Elstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Du får front leppe :P Men ikke noe annet.. Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg