raaneren91 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Kansje ikke alle som synes vanlije cola var så godt men jeg elsket den! la oss si 5! men vanilla coke selges i svergie og slikt enda:D synd jeg ikke er der ofte... Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 da skal jeg handle tropo i morgen:D er så mye jeg savner som ikke er lenger :O det er synd. Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Jeg vil ha tilbake SOHO Sjokoladen, som ble nevnt tidligere i denne tråden. En annen ting jeg savner er et Freia produkt kalt Snack Pack!! Noen som husker disse peanøttene med crisp og deilig melkesjokolade rundt? Kom i brune poser og hadde en TV-reklame som innebar noe med et marsvin... det er alt jeg husker. "Snack a pack. Snack i en pack, altså Snack Pack." Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Snack Pack var digg! Nå er vi forresten 6 stk som savner Vanilla Coke, kanskje vi burde vurdere en egen Facebook-gruppe?;) Har forresten meldt meg inn i en Soho-gruppe der... Ser jo ut til at det hjelper i visse tilfeller... Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 det er akkurat den med gården på utsida av eska jeg tenker på ja ;) tror den var diplom is ikke helt sikker. sist jeg såg den så var det i frysedisken på prix. Ååååå!! Nå har jeg lyst på IS!! NAM!:D:op: Men er griselenge siden jeg så den i noen butikk.. Hvis ikke så er det bare å dra opp til trøndelag å hamstre:op: Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Finnes en vanilla coke gruppe på facern. Ifølge den gruppen vil Centra og Meny begynne å selge vannila coke i februar/mars. Man får også tak i vanilla coke på Maxi Mat på Nordby senteret i Sverige :D Gleder meg til å kjøpe :D Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 NEI?! Det går jo ikke å slutte å laga Hapå!! Hva skal man ha på skiva da?! Meen, er det bare jeg som husker feil, eller laga Tine Banan Litago eller Banan Milkshake før? Kunne gjerne tenke meg det tilbake! Eller kanskje den berømmelige Blåbrusen? Kunne ikke vært mer enig med deg i det med banan milkshake og ikke minst den blåe brusen! Var det ikke en Fanta av et slag? Den savner jeg:( Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Coca Cola lanserte Urge i Norge som testprodukt.. Og så er vi de eneste i verden som fortsatt drikker det. :D Om jeg savner noe..så må det være Bugg som man kunne dele på midten...og Solo Pluss.... :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXony Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Godt folket likern!! Jeg er oppvokst i sandefjord og har bodd 2 km unna bryggeriet hele livet!!:) Selvfølgelig da litt Grans patriot!:) Eneste negative var at det var noen svette Oslo sosser som sto i avisa vår... trolig dem som starta prosjektet... HAT HAT!!!! Siter Opel Astra Sport 1,6 1999. Blå metallic... Deilig all the way! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Kunne ikke vært mer enig med deg i det med banan milkshake og ikke minst den blåe brusen! Var det ikke en Fanta av et slag? Den savner jeg:( den blå brusen, het ikke den blå mandag?:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Den her er blå Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 fargen minnet meg stygt om spyleveske;) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Jeg vet, men er fortsatt brus:D Mener å huske at den ikke er spess god... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 har aldri smakt eller sett den du har bilde av der:S den jeg tenkte på hadde en mye mørkere blåfarge. skal se om jeg finner et bilde:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 rema 1000 har en enda blåere(er det et ord?) brus, den ser ut som konsentrert frostvæske. Tror den heter festbrus, og drikkes sannsynligvis på eget ansvar. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg