Sandmo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Neste oppgave; First Price pizza uten paprika:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Hva skal man få tilbake neste gang da? Tja, hapå skal ikke lenger produseres i sin nåværende form... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Fra idag av har brusen Tropo kommet til Rema 1000 i glassflasker:)Hva synes folk om den guffne brusen, med den guffne fargen? For min del, så må jeg innom Rema 1000 nå for å få bestilt den til neste levering, som er på Onsdag! Dere får kose dere med den grønne gørra, jeg sverger til Romas Flux soda: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Tja, hapå skal ikke lenger produseres i sin nåværende form... NEI?! Det går jo ikke å slutte å laga Hapå!! Hva skal man ha på skiva da?! Meen, er det bare jeg som husker feil, eller laga Tine Banan Litago eller Banan Milkshake før? Kunne gjerne tenke meg det tilbake! Eller kanskje den berømmelige Blåbrusen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Tja, hapå skal ikke lenger produseres i sin nåværende form... Hamar pålegget skulle vel muligens fremdelses produseres på hamar? eller gikk det i dass? En ting jeg er glad for at kom tilbake er Q melke kartonger uten det javla vinduet på, kartongen med vindu kollapser jo i handa på en.. coca cola på 1,5 liter glass flaske hadde jo vært noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Hamar pålegget skulle vel muligens fremdelses produseres på hamar? eller gikk det i dass? En ting jeg er glad for at kom tilbake er Q melke kartonger uten det javla vinduet på, kartongen med vindu kollapser jo i handa på en.. coca cola på 1,5 liter glass flaske hadde jo vært noe.. Hørte på radioen (eller var det på en nettavis?) i romjula at de skulle flytte produksjonen utenriks. I tillegg ville den klassiske glassemballasjen forandres, da produsenten ikke lenger lager denne glasstypen. Men i en eller annen form vil nok hapå fortsatt finnes. I gamle dager fantes jo også hapå både med sjokolade og ananassmak i tillegg til den lysebrune karamelliknende greia. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Hørte på radioen for en time siden at Kims skal sette i gang produksjonen av French Fries med paprika igjen. Dette var også etter press fra en Facebookgruppe med over 4000 medlemmer... Så det er jo tydelig at det virker, men samtidig begynner jeg å lure på om vi virkelig har det så godt at vi ikke har viktigere saker å engasjere oss i? Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Er ikke noe å lure på. Vi har det godt. :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Soho sjokoladen! Flere som vil ha den tilbake ja!! Nidar mente for en stund sia at den var for dyr å produsere eller no sånt.. håper de forandrer mening!:D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 sorry folkens, jeg dreit meg på trop brusen!!! Den kan bestilles i denne uken, men kommer ikke i hyllene/gulvplass som den fortjener på Rema 1000 i uke 5 vell og merke!! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Dette minner meg forresten om den svarte tiden da banan-twisten var borte fra twist-posen. Men nå er den heldigvis tilbake igjen :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940T Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Få tilbake hapå med ananas smak! Og finnes enda iste på alu boks? Finner ikke det her hvertfall. Siter ´94 945: B230FT SOLGT ´95 850 : B5252S- SOLGT ´86 240 : B230A- SOLGT ´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen ´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Få tilbake hapå med ananas smak! Og finnes enda iste på alu boks? Finner ikke det her hvertfall. is-te på alu boks har jeg aldri sett, men da er jeg ung og sprek ^^ Trodde banan twisten var noe nytt jeg. Har ikke sett den noen gang, før noen år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Fra idag av har brusen Tropo kommet til Rema 1000 i glassflasker:)Hva synes folk om den guffne brusen, med den guffne fargen? For min del, så må jeg innom Rema 1000 nå for å få bestilt den til neste levering, som er på Onsdag! tropo brus? aldri hørt om..åssen farge osv er det? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 svart! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg