johnhell Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Min mor har en Opel Corsa 98 mod 1,4 16V automat. Av og til under kjøring begynner S å blinke, noe som betyr girkassefeil mener jeg. Men burde det være aktuellt når biler er kun kjørt rett over 100 000? Bilen girer fint ellers. Jeg mistenker det er noe elektrisk galt, som om spaken ikke virker helt. Pga noen ganger har det skjedd at jeg stopper bilen, og når jeg skal starte den igjen så er den helt død. Da står bilen i P, men som om den oppfatter det som om den står i gir eller noe. Fordi disse starter vel kun i P og N. Noen som har erfaringer med slikt der ute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhell Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Ingen som har noen erfaringer med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg