Gå til innhold

Mulig Volvo 244 prosjekt

Ranger emnet

Oppstøt

Anbefalte innlegg

Hei! vurderer nå kjøp av en volvo 244, jeg er ikke så smart når det gjelder mekking enda, så får se hva det blir til. men jeg lurte på om dette er et godt utgangspunkt?

2058007-bilde3-dsc00658.jpg

Motor og alt er i god stand, eneste er at det lekker litt olje og det lekekr litt av bremsekraftforsterkeren, er dette vanskelig å fikse?

Bakdelen er ombygget til retrovariant, ganske fett egentlig.

2058007-bilde5-dsc00640.jpg

Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt utgangspunkt?? NEI. Den har blitt mekka alt for mye på frafør, bytta front, mangler lister, bakdelen må lakkes, stygge baklykter som nesten garantert ikke er godkjente, feil panser ("passer" ikke, må bytte plata under vinduet,

Kjøp en 100% orginal bil. så vet du at alle skruene sitter der de skal.

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakdelen er faktisk godkjent fra biltilsynet:D syns det egentlig var litt stilig jeg, men det er jo smak og behag, ja det er litt som må gjøres med den, som lakke og bytte noe plater, men det er åsså derfor jeg kaller det prosjekt. poenget mitt er ikke å få det aller beste resultatet, har bare lyst til å skru å mekke litt selv, få den på vegen å sladde å leke:D det er den vel bra nokk til?

Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke no galt prosjekt dette!

vis bakdelen er godkjent så er jo ikke det no problem!

syns det var tøft, og ikke likt som alle andre!

bra noen skiller seg ut.

trenger jo ikke bytte plata under front ruta, villa heller bygd om til flat front viss det er det som er orginalt på denne bilen ?

så følgte det jo med helt greier felger!

MVH Raymond Myrland

940 front ønskes.

960 intriør ønskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider