Christer8583 Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Har fått meg utstillingsskilt og lurte på om det var lovlig å montere det under det vanlige skiltet evt skru det fast i fangern foran eller om jeg kun kan ha det i vinduet. Synspunkter mottas. Siter 86 Ford Orion[X] - 87 Toyota Camry[X] - 88 VW Golf 2[X] - 89 VW Polo[X] - 91 Volvo 240[X] - 94 Renault R19[X] - 95 Opel Tigra[X] - 98 Opel Vectra stv [X] Kontaktperson for Club-Vaux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Jeg vet ikke, men det er din bil, så lenge det ikke dekker til det originale skiltet burde det sannelig være lovlig :P De som trenger det skjønner hvilket som er ekte. Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Har fått meg utstillingsskilt og lurte på om det var lovlig å montere det under det vanlige skiltet evt skru det fast i fangern foran eller om jeg kun kan ha det i vinduet. Synspunkter mottas. når det du sier der gjør deg nervøs, så bør du holde deg innendørs! Det er da vel bare å gjøre det vel? trur ikke du mister lappen for et skilt som ikke syns fordi det er bak det lovlige:P :klovn: Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo 2,2 x Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 han mener nedenfor/ (senka under skilte vist du understand) slik du leser først reg skiltnummer og så dettan show skilt. og dette er lovligt så lenge du ikke dekker sikt eller lys eller reg nummer står i loven til politiet hadde slikt på min tidligere dei sa ikke noe. når eg spurte om og fløtta opp show skilte til der reg nummeret er og legga regnr i vindue i bilen gikk det ikke pga skilt høyden skal være så og så høygt fra bakkan tro det var ca 30cm te 50cm over bakken det kunne stå. show skilte kan leggas i vinduet helt nede i vinduet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Da får jeg vel bare skaffe en skiltplate-holder som er stor nok så skal jeg montere den (kan poste opp bilde når det er gjort hvis jeg finner kamera) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg