Gå til innhold

Min golf 2003, KONDEMNERT

Ranger emnet


Jarle85

Anbefalte innlegg

husk å bruk noe mykt når du skal ta av dørhåndtaket innvendig. på bilde bruker han et skrujern. det kan lett lage merker i håndtaket.. mitt er fullt av merker etter at forrige eier skiftet høyttalere osv. kjedelig..

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Då e d skjedd noke mar her. Dn gamle rieger fangeren er tatt av og dn nye er prøvemontert og sendt til lakkerer. Eksos stussene eg blitt polert blanke igjen. Også fått tid til å skifte høytalerne framma så d ble nye Kicker komp.sett. Ny spiller er også på vei, d ble i ein Pioneer dobbel din spiller. Bilder kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta noen bilder når du monterer spilleren? og forklar litt kordan den tilpasses? fikk lyst på 2din spiller med touch skjerm no..steike.. hehe

 

ganske simpelt, du tar ut org spilleren og den "lommen" du har under, setter inn ramma der, passer veldig bra.. :)

1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spilleren blir vel sendt imårå. har og bestillt en ramme av et slag til golf4. så vidt eg har forstått d så blir d litt finere ved montering en kun m dn medfølgene. kostet kun 298 hos bilradiospesialisten. Henter akkurat delene mine fra lakkeraren. Bara t å lima på gitteret så skal an på imårå. satse på noken bilder når spillaren e montert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta noen bilder når du monterer spilleren? og forklar litt kordan den tilpasses? fikk lyst på 2din spiller med touch skjerm no..steike.. hehe

 

Hehe, dn nye passte rett inni, kjøpte sånn xtra ramma rondt, dn e litt store enn dn så følgte m så d blei mye finare. Tok bara vekk dn gamle spillaren å dn hyllå i mitt tilfelle va over spillaren. Min nye spillaren måtte monteras i dn nye rammå før eg monterte i bilen.

Vanligvis så ska dn låserammå monteras første å spillaren i dn igjen. D går kje an å jør feil, veldig førnøyde:D Bilde kjem litt later idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår