Gå til innhold

Handlet lykter på ebay, gikk ikke helt bra, hva gjør jeg?

Ranger emnet

c20let2k

Anbefalte innlegg

Har nå sendt han en siste mail, og en pengeforespørsel på paypal så, frist ut morgendagen, vist ikke går jeg hardere til verks.

Jeg prøvde og ringe vedkommende i går kveld men han avslo bare anropet..

Skreiv dette i mailen:

You will now get one last chance to answer me and come with a offer too me!

If I don't get any answer by tonight i will send an bad recommendation at ebay of you as a seller, and open a dispute with paypal and ebay and I WILL get my money back whatever you say!

So you have one last chance now! Just it!

Martin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så på hva andre folk hadde skrevet om selgeren, virker som alt er bra, bortsett fra de 2 andre kundene som også har handlet astra deler, ser de har gitt nøytral karakter, han ene kommenterte at delen ikke var ny, og heller ikke perfekt, forstår ikke hvorfor de da gir nøytral karakter...

Den andre som hadde gitt nøytral hadde også kjøpt noe astra deler, men forsto ikke helt hva dette var, og hva han skrev...

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Dere kan se annonsen selv ved og se på:

http://cgi.ebay.de/Xenon-Scheinwerfer-fuer-Opel-Astra-G-Coupe-Komplettset_W0QQitemZ280298782697QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item280298782697&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318

Der kan du og lese om selgeren.

Har sendt han 3 mailer, og enda ingen svar, han har brukt og svare rimelig fort før..

Jeg har ikke gitt han noen karakter enda, venter til i kveld, da har han hatt 30 timer på seg og svare, har sendt han en SMS og men ingen svar der heller..

det står jo bare i annonsen to lyskastere, to pærer og to styringsbokser. ikke noe annet. men at tingene er ødelagt er jo en annen sak. står ikke noe om at det er ALT du trenger. hvis man ikke forstår tysk byrde man heller ikke kjøpe noe i tyskland hvis man ikke forstår hva man egentlig kjøper. Så litt din feil og synes jeg da.

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står vel egentlig at det er alt du trenger jo.

Ordet komplett betyr hvertfall det for meg (les overskriften i annonsen)

"Komplettes Xenon Scheinwerfer-Set""

Det står også rett under: " !!!! NEU & OVP !!!! "

Neu=ny...

og når man ikke får alt man skal ha samt brukte ødelagte deler så er det svindel utifra hva som står i annonsen.

Send mail til ebay og paypal. Selgeren burde utestenges fra nettsidene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke hjelpe deg, men her er et tips for fremtiden.

Jeg handler utrolig mye fra Ebay, til tider bestiller jeg ting daglig til bilen derfra, liker å ha deler til overs hehe.

Anyways.

Sjekk alltid vurderingene av selgeren (tallene bak brukernavnet). Les alle de negative tilbakemeldingene, der lærer man mye om selgeren. Er det få negative tilbakemeldinger i forhold til positive, må du vurdere hva du vil, men jeg har aldri hatt problemer før, annet enn treg levering.

Selgere på Ebay må følge Ebay sine regler, og det står et eller annet sted at varen MÅ være som beskrevet, så jeg ville kanskje tatt kontakt med Ebay og så kanskje de kontakter selgeren.

Men husk for fremtiden; sjekk tilbakemeldingene, les de negative.

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar