Gå til innhold

Oppsettet mitt..

Ranger emnet

MeSs

Anbefalte innlegg

Har akkurat satt opp et lite oppsett i psp.. De komponentene som har en X vedsidena seg har jeg.. de andre skal vel kjøpes hvis dette låter greit i en 518... Har ikke så veldig mye peiling, har aldri satt opp noe anlegg i bil enda..

oppsett.jpg

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blaupunkt,http://www.blaupunkt.no/7606200045_main.asp.. Kjøper blaupunkt siden jeg får masse rabatt der.. Jeg har mds og syns det er veldig greit.. billig å bra :)

Har hatt de i ett år å har ikke merka no forskjell enda.. Ga 2000 for de to 12"..

vet du om blaupunkt har noen forsterkere som drar både 6x9" og komponent settet?

MeSs

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er gæli med mds egentli?? Kameraten min har 2 av de 12" til 3500kr stk, spiller som bare det de...

Har tenkt litt på den svære pioneer høytalern isteden for den 15" mds, men den er så Jævli dyr, 7000kr!!! Finnes det ikkenoen billigere, som knuser omtrent ALT i bass :)?

MeSs

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MeSs

Hva er gæli med mds egentli?? Kameraten min har 2 av de 12" til 3500kr stk, spiller som bare det de...

Har tenkt litt på den svære pioneer høytalern isteden for den 15" mds, men den er så Jævli dyr, 7000kr!!! Finnes det ikkenoen billigere, som knuser omtrent ALT i bass :)?

MeSs

Måtte være noe fra Rockford Fosgate i tilfellet det da :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt redd for at jeg ikke hører no bass igjennom den feite stålveggen som er mellom baksetene og baggasjen på 518..

Vet om en som har akkurat samma kjerra, han hører nesten ikkeno bass, men han har en bolt lightning audio høytaler..

MeSs

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En løsning der er jo å lage hull i plata og sette elementene inn så de slår mot baksetet, og bygge kassa rundt dette. Dette vil nok være den mest bagasjevennlige løsningen, og siden elementene er med på å stive opp rundt hullene skulle ikke styrken der lide unødig overlast heller...

En annen løsning er å porte ei kasse og sette portåpningene opp gjennom hattehylla. Dette vil derimot kreve endel bagasjevolum.

Ikke lett å mekke anlegg når du kjører armert tanks, hehe...

Lykke til!

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider