Gå til innhold

Ratt-inspirasjon

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

Skal bytte ratt i bilen min nå. Har gått lei av stort bussratt med glatt overflate. Er på utkikk etter noe som egner seg til å ratte med OG som ser bra ut. Jeg er ikke interessert i FF Ufo-edition i blått med NOS-knapper.

Mer i denne stilen, så legg ut folkens! :)

replica.JPG

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

iint2.jpg

Du får bruke fantasien på hvordan det blir seende ut i 240.. Veldig godt å ratte med, og det er også mer naturlig hvilestilling på det enn f.eks på det siste Luisi-rattet der. Fåes i 30, 60 og 90mm dybde (mener jeg å huske).

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et OMP ratt hos kollevold. kom seg på rimelige 1300 inkl nav.

Den het så mye som OMP Trecento Uno. Hadde mye bra utvalg på OMP ratt der. De er ikke så svinaktig dyre som momo-rattene er.

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bytte ratt i bilen min nå. Har gått lei av stort bussratt med glatt overflate. Er på utkikk etter noe som egner seg til å ratte med OG som ser bra ut. Jeg er ikke interessert i FF Ufo-edition i blått med NOS-knapper.

Mer i denne stilen, så legg ut folkens! :)

replica.JPG

Å det ligner på MOMO Racing Line, har lenge vært på utkikk etter ett, helt siden jeg solgte cosworthen

DSC00204.jpg

DSC00197.jpg

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-350MM-MOMO-RACING-LINE-STEERING-WHEEL-S13-S14-240SX_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2em20Q2el1116QQitemZ150197158760QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bare for å ha sagt det så får man ikke godkjent Luisi-ratt i bilen. De består ikke krasj-testene.

Ville aldri kjørt med et Luisi-ratt.

På kollisjonstesting ble dukka i bilen spidda av eikene på rattet da kun ringen røk og senteret satt igjen.

Råder alle til å kjøpe et ratt som er godkjent, for deres egen skyld

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider