volvo140lover Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 er dette bixenon? http://bildiagnosebutikken.no/index.php?main_page=product_info&cPath=21_25&products_id=66 Takk for svar! ja, vet det er kinadritt! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivilpolitiet Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Nei, dette er hetro-xenon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Nei, dette er hetro-xenon. Oioioi, nå var du bra morsom... --- Jeg er ikke no glup når det gjelder xenon og elektronikk, men jeg vil tro at det er bixenon siden det står ''high and low beam'' og at kitet kun passer til ''biler som bruker EN pære for både nærlys og fjernlys''.. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivilpolitiet Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Dumme spørsmål fortjener dumme svar. Spesielt når det står at det er bi-xenon på siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Dumme spørsmål fortjener dumme svar. Spesielt når det står at det er bi-xenon på siden. beklager, så ikke det. Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Dumme spørsmål fortjener dumme svar. Spesielt når det står at det er bi-xenon på siden. Kun for å krangle litt... Det står ikke noen plass på siden at det er bi-xenon, så om man ikke vet at bi-xenon er xenonpære med både langlys og nærlys, og noen har fortalt at man må ha bi-xenon til bilen sin så er det vel ikke så greit å være usikker? Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Kjøper du på ebay får du minst to sett for samme prisen... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 :) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 :) Det er jammen godt at noen muntrer oss opp med et smil i disse bixenon-tider:op: Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Kjøper du på ebay får du minst to sett for samme prisen... har gitt opp paypal HÆLVETTE;) Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 har gitt opp paypal HÆLVETTE;) Er du ikke smart nok til å skjønne det?:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Er du ikke smart nok til å skjønne det?:op: er vel ikke det da vet u;) er bare rot å surr hele dritten! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 er vel ikke det da vet u;) er bare rot å surr hele dritten! Det er jo dritlett:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 er vel ikke det da vet u;) er bare rot å surr hele dritten! Sist gang jeg la inn nytt visakort på paypal mottok jeg 4-5 koder eller noe i den duren før det funka, så er bare å kjøre på til det funker:P hehe Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Sist gang jeg la inn nytt visakort på paypal mottok jeg 4-5 koder eller noe i den duren før det funka, så er bare å kjøre på til det funker:P hehe offf... Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg