pettersenroar Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 noen som vet hva som kan være feil når jeg prøver å starte så går den noen sek så stopper den det er ikke startsperren som gjør dette og den får bensin.. lurer på om det kan være pluggene som har skylda her, di er et halvt år gammle etter jeg hadde ute pluggene så var det ikke anntydning til tenning???? hjeellp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Mange som har hatt det problemet, inkl. meg selv, og da har det ofte vist seg å være dårlig signal på et par ledninger koblet enheten du setter nøkkelen i. Jeg får opp noe som "Key - signal too low" på startsperra i VAG COM hver gang dette skjer. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 hva kan jeg gjøre da.. skru sund dekslene rundt rattet og kont ledninger?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Lå en tråd om det på VACN forumet som viste hvilke ledninger det var snakk om. Het noe som "Helvetes startsperre", eller noe slik. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 skal se etter like før jeg fyrer på bilen nå har holdt på fra kl 12 i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Såpass ille ja. Min kommer som regel etter noen forsøk når den først er vrang. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Tråden på VACN På side 2 ligger bilder av synderen. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 ok da skal jeg ut å rive noe plastikk jeg.. alt må prøves.. leste også at det kunne være oljepumpa?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 dett er er frustrerende.. bilen var jo helt frisk til i morrest. bilen har altid startet på første aldri stoppet etterpå. bilen gjikk fint i ca 5 min har hatt ute dyser fuelrail og den får bensin i massevis, byttet plugger sjekket div kontakter til ingen nytte. skal prøve å lodde i morgen. men var rart om det var startsperren for lampen lyser ikke værken når jeg slår på tenninga eller når den starter (i 2 sec) så jeg lurer på om coilene er gått heden. jeg har vært plaget med at når jeg drar på litt når motorn er kald så er det akkurat som den går bare på 3 cyl og høres ut som en boxermotor. er det noen som blir klok på dette???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Prøv å bytt plugger :P Plages med at min også fjusker på sylindrene når den er kald. En gang gikk den på en sylinder xP Daff.... Daff.... Daff.... Daff.... Daff.... :P Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 har byttet plugger til ingen nytte.. ringte til møler å di mente det var sluttsteget på tenninga DYRT men det er vel bare å bestille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 dette skjedde meg når LMM var gåen Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 dette skjedde meg når LMM var gåen kan sikkert være den også men da skulle den jo vel ha startet?? har mere tro på at det er sluttsteget for han forklarte hva som sjkedde vis det var gåen å det var akkurat sånn jeg hadde opplevd det.. så jeg får bare vente på nytt så lenge di hadde det jo selfølgelig ikke på lager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 enig. den bør i hvertfall starte og gå noen sekunder... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 har fortsatt ikke fått start, jeg prøvde et sluttsteg fra en passat 1.8t som jeg hadde liggende men det funket dårlig.. var ikke samme delenommer engang men den tok litt og den startet en gang men kvaltes igjen... hmm åsså hører jeg en surkle lyd i bunnpanna?? oljepumpa som er gått til h....... jaja jeg får vist go tid fremåver så jeg tar vel hele dritten ut og overhaller den totalt... huff huff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg