Gå til innhold

Erlandsson : 740 16V Turbo. 506whp/653nm! UPDATE 4/8-09

Ranger emnet


Erlandzzon

Anbefalte innlegg

Selvsagt! :D

 

Här kommer dom bilderna jag tog när jag bytte front.

 

Först borrade jag ur punktsvetsarna på 740ins frontplåt.

CIMG0309.jpg

CIMG0310.jpg

 

 

Såhär ser 960ins frontplåt ut

CIMG0308.jpg

 

Provmonterad

CIMG0311.jpg

 

Frontkorgen skruvar man sedan fast i dom hålen som blev efter du borrade bort punksvetsarna.

 

När du fått dit frontplåten från 960 passar skärmarna, lyktor, blinkers samt grill.

 

Kofångaren passar inte med 740 krockdämpare, så jag använde krockdämpare från 940, men då blir det såhär.

CIMG0314.jpg

 

Då får man korta dom 7cm så blir det såhär.

CIMG0315.jpg

 

Det va dom bilderna jag hade.. Hoppas det va till lite hjälp iallafall..

 

 

Mvh

740 16V Turbo projekt.

740 GL-88 Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig bra, skal følge med på denne tråden!

 

Er det mulig å få noe slikt godkjent? I sverige? Norge?

 

Driver bare på med Hondaer jeg og det er et rent helvett å få godkjent selv den minste ting :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra, skal følge med på denne tråden!

 

Er det mulig å få noe slikt godkjent? I sverige? Norge?

 

Driver bare på med Hondaer jeg og det er et rent helvett å få godkjent selv den minste ting :angry:

 

 

I sverige är det helt omöjligt att få ett sådant bygge som jag bygger godkänt tyvärr. Så jag får byta motor varje gång jag ska besikta bilen.

 

Mvh

740 16V Turbo projekt.

740 GL-88 Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damndamn Du har vel ikke tilfeldig vis noen vidioer?

det MÅ du jo lage:D

:respect

 

Inga filmer ännu tyvärr. Har inte kört nånting med bilen nästan. Provkörde igår men kopplingen ville inte fungera. Så ska ordna det under veckan så gör jag ett nytt försök nästa helg.

 

Mvh

740 16V Turbo projekt.

740 GL-88 Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Första provturen avklarad natt till idag :thumbright:

Inget större att klaga på, förutom kopplingen som inte vill koppla ur.. Någon som har tips på hur man luftar den på bästa sätt? Får nämligen inte cylindern att slå längre än ca 2cm.

 

Fick lite däck idag :thumbright: Begagnade men bör vara bra mycket bättre fäste än vanliga däck.

DSC00160.jpg

DSC00161.jpg

 

 

Allt för denna gång.

 

 

Mvh

740 16V Turbo projekt.

740 GL-88 Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår