Gå til innhold

problem med lås på en av dørene

Ranger emnet

dogcity

Anbefalte innlegg

Hei!

På min 96 vectra CC så fungerer fjernstyrt sentrallås utmerket, men er plaget med at låsen på høyredørra foran ikke går i lås, den må låses og låses opp manuelt.

Har også et problem med at vinduet på førerdørra går ned men det går f**n ikke opp! det stopper nesten på toppen og går ned til midtstilling:angry:

HVA kan jeg gjøre? HJELP!

- 96 Opel Vectra B CombiCoupè CD (solgt)

- 06 Ford Focus Combi 1.6 TDCI MS-design (Solgt)

-08 Citroën C5 Dynamique 2.0 HDI Tourer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinduet hørtes nesten ut til at det blir for "stramt" når det kommer opp.. så det går i sånn sikkerhets sak. Prøvd og stoppe det og kjøre det litt hakkete oppover? det må jeg på min vist det er fuktig ute..

Ang. dørlåsene så hadde jeg samme problem.. det har bare videre utviklet seg til at det kun er fører døren og bakluka som låses opp, resten må jeg låse manuelt.. :) Har ikke sett noe på dette, men tipper det er den styrings enheten til sentrallåsen.. :)

*1995 Omega Steinmetz kompressor

*2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinduet hørtes nesten ut til at det blir for "stramt" når det kommer opp.. så det går i sånn sikkerhets sak. Prøvd og stoppe det og kjøre det litt hakkete oppover? det må jeg på min vist det er fuktig ute..

Ang. dørlåsene så hadde jeg samme problem.. det har bare videre utviklet seg til at det kun er fører døren og bakluka som låses opp, resten må jeg låse manuelt.. :) Har ikke sett noe på dette, men tipper det er den styrings enheten til sentrallåsen.. :)

Sjekka motorene ? skifta noen av dem pga defekter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vindue står på en glider å 2 skruer vist det er ett vindu i ører dørene, du kan bare løsne de 2 skruene å justere litt på vindue. for det er for stramt enten i fram kant eller bakkant, er lett å fikse. å låse kassene er det bare å få brukte eller nye, for det ligger enn el.motor i dem som pleier å ryke

Klar over det, desverre for seint for min del, da jeg har klart og bøye det ene staget inni der, så det har blitt svekka. =/

*1995 Omega Steinmetz kompressor

*2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider