ZyXEL Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Nu har jeg også gått til innkjøp av Jetta. dette blir et langtids prosjekt før den blir helt klar, siden jeg bor på hybel og har ikke allverden med penger. jeg har ikke helt bestemt meg hvordan jeg vill at den skal se ut ennå, så kom bare med tips. må vell legge ut noen bilder å: et lite rust hull på høyre framskjerm der litt fakta om bilen: Det er en 90 modell som er første gang registrert i 89. Det er en Syncro, men akkurat nu er opphengslagrene ødelagt og venter på at jeg skal hente en delebil. jeg skal ta det ene i fra har det andre nytt. Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 jeg vet at tak stativet skal av Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Kan begynne med noen røde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 ja, det var gode tips, syns den øverste så veldig bra ut Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Grattis med Jetta da! Kan bli bra det.. Den øverste var veldig fin jah... Bra inspirasjon det:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 takk, ja håper på at den blir bra Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Gratulerer med jetta! Og med syncro! Ta vare på denne bilen, ikke mange av den! Og gi den en god runde med polering, så er du i gang! Lykke til! Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Gratulerer med jetta! Og med syncro! Ta vare på denne bilen, ikke mange av den! Og gi den en god runde med polering, så er du i gang! Lykke til! takk, skal nok ta vare på denne ja Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 hvordan får man plasten så blank? Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 hvordan får man plasten så blank? Prøv "Polytrol" Har selv en audi 80 som var like falmet som din, bare å rubbe den opp igjen med maskin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 okei, må vel prøve d Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Jetta Syncro er skjeldne greier, så ta godt vare på den:) Er 90Hk motor dette ja? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 ja, hvertfall det som står i vognkortet Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 ja, hvertfall det som står i vognkortet Ser det er en CL, derfor jeg spør:) Disse ble også levert som GT Syncro, da med en 98hk motor:) Sett den inn et varmt sted å poler bort Tornado pink fargen, den orginale rødfargen er nydelig:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg